Gartner radí organizacím: využijte příležitosti iPadu

Apple iPad a jeho ekosystém pravděpodobně ovlivní používané technologie a obchodní modely stejně jako kdysi iPhone. Zvažte jeho podporu ve firmě.



V letošním roce se podle analytické společnosti Gartner prodá koncovým uživatelům 19,5 milionu mediálních tabletů a nejprodávanějším se stane právě iPadV letošním roce se podle analytické společnosti Gartner prodá koncovým uživatelům 19,5 milionu mediálních tabletů a nejprodávanějším z nich bude právě iPad.  Zájem a tablety se bude zvyšovat a již v příštím roce se podle odhadu analytiků prodeje zvednou na 54,8 milionu kusů a do roku 2014 vzrostou na 208 milionů kusů.

S postupným rozšiřováním iPadu se tablet postupně začne objevovat v průmyslu a odvětvích zahrnujících například spotřebitelské aplikace, vydavatelství, architektonické a realitní kanceláře nebo finanční sektor. Potenciál využití má také v zdravotnickém sektoru. Bariérou je však zatím nutnost použití dezinfekce či ochranného pouzdra.

iPad dříve nežli později

Analytici prozatím firmám doporučují poskytnout podporu iPadu pro omezený počet klíčových uživatelů a připravit rozpočtový plán s širokou podporou tohoto zařízení na příští rok.  Některá IT oddělení budou tvrdit, že používají pouze Windows a Apple OS nepodporují. Firmy musí zvážit na kolik může zavedení iPadu snížit či zvýšit jejich produktivitu a do jaké míry jim podpora tabletů zlepší nábor a udržení zaměstnanců.

Gartner dále upozorňuje, že včasné rozhodnutí o podpoře iPadu bude levnější nyní,  než později, kdy se z něj stane masová záležitost, a náklady na zavedení vzrostou.

Zdroj: Gartner







Komentáře