Dell chce proniknout do českých domácností, sází na ultrabook a herní počítače

Výrobce počítačů Dell se chce v letošním roce na českém trhu více zaměřit na spotřebitelský segment. Jaké zvolí pro realizaci této strategie prostředky ?



Dell chce silnější pozice dosáhnout pomocí nově vytvořeného obchodního týmu a hlavními trháky pro spotřebitele má být především rozsáhlé portfolio notebooků a herních počítačů. Dell chce silnější pozice dosáhnout pomocí nově vytvořeného obchodního týmu - hlavními trháky pro spotřebitele má být především rozsáhlé portfolio notebooků a herních počítačů. K dalším lákadlům má patřit ultabook DELL XPS s 13,3palcovým monitorem, šířkou 6 milimetrů a hmotností 1,36 kilogramu.

„Řada notebooků Inspiron zaujme zejména rodiny s dětmi. Její součástí jsou počítače s výměnnými kryty – každý si tak může vzhled svého počítače v podstatě kdykoliv přizpůsobit svému vkusu či momentální náladě, a to během několika málo sekund,“ říká Radovan Kohút, marketingový ředitel Consumer divize Dellu pro region střední a východní Evropy.

Nově uvedený stolní počítač Alienware X51 má zaujmout především náruživé hráče počítačových her. Svou velikostní připomíná herní konzoli, ale nabízí výkon plnohodnotného herního počítače.  „Navzdory malému tělu má toho tento mimozemšťan v hlavě hodně – poradí si i s nejnovějšími hrami ve vysokém rozlišení, včetně her ve 3D. Zážitek navíc umí obohatit i o osmikanálový prostorový zvuk,“ zmiňuje Radovan Kohút.

Kromě Radovana Kohúta patří do nového týmu také obchodní manažeři Martin Ulčák a Ivo Kaštovský, kteří budou mít na starosti zejména správu produktového portfolia a rozvoj distribuční sítě.

Zdroj: Dell







Komentáře