D-Link předá zkušenosti z partnerského prodeje na východ

Po dokončení organizačních změn zavede D-Link, výrobce síťových a komunikačních řešení, ozkoušené metody pro nepřímý prodej a zákaznickou podporu do východní Evropy včetně ČR. Kteří manažeři dostali změny za úkol?



Mike Lange, ředitel služeb pro zákazníky, rozvoje obchodu a marketingu produktů pro D-Link ve střední a východní EvropěD-Link jmenoval Mikea Lange na pozici ředitele služeb pro zákazníky, rozvoje obchodu a marketingu produktů pro D-Link ve střední a východní Evropě. André Pasternak předá místo vedoucího partnerského prodeje pro Německo, Rakousko a Švýcarsko Thomasi Krausovi a nadále se bude věnovat pouze úkolům na pozici ředitele B2B prodeje ve střední a východní Evropě.

V rámci strategie zaměřené na rozvoj segmentu B2B a program nepřímého prodeje výrobce v roce 2010 restrukturalizoval pobočky ve střední a východní Evropě. Aktuální změny mají pomoci vytvořit standardizovanou strukturu obchodních jednotek v obou regionech.

Za tyto oblasti převzali již tehdy odpovědnost Mike Lange a André Pasternak. Nyní byli oficiálně jmenování do nových funkcí. D-Link chce využít jejich know-how a zkušenosti se zavedením metod pro nepřímý prodej a zákaznickou podporou v Německu, Rakousku a Švýcarsku také pro země východní Evropy (zde spadá i ČR). Za vedení v České republice, na Slovensku a v Bulharsku zůstává odpovědný bez změny pravomocí country manažer Aleš Pícl.

Zkušenosti poputují na východ

Specializovaní reselleři a systémoví integrátoři mohou od loňského roku využívat výhod odstupňovaného partnerského programu. Na lokální trh by měly být letos zavedeny ozkoušené CRM a POS informační systémy pro správu partnerských aktivit a efektivní řízení prodeje.

André Pasternak , ředitel B2B prodeje ve střední a východní EvropěO tom, jak funguje partnerský program D-Linku, jste se mohli dozvědět více v rozhovoru Alešem Píclem zde na ChannelWorldu. Informovali jsme vás také o zavedení bonusového programu D-Link Business Energizer, ve kterém partneři mohou sbírat body a získat různé ceny.

Co se chystá

Ve východní Evropě včetně ČR dostal Mike Lange za úkol zavedení standardizovaných cenových modelů a obchodních podmínek. Ty by měly znamenat zřetelnější cenovou politiku pro partnery a přinést ochranu marže pro Solution partnery.

Dalším připravovaným krokem je vývoj rozšířených balíčků služeb D-Link Advanced Services (DAS), které budou od 1. 2. 2011 dostupné pro Českou republiku a následně i pro Slovensko. Partneři tak budou moci využívat centralizované řízení technické podpory. Techničtí pracovníci budou propojeni přes virtuální platformu, prostřednictvím které sdílejí znalosti a zkušenosti napříč regiony střední a východní Evropy.

Zdroj: D-Link, ChannelWorld







Komentáře