Hlavním cílem letošního ročníku, který se koná od 5. do 7 10., je seznámení největších evropských resellerů a distributorů s možnostmi rozvoje jejich obchodních plánů a s novými příležitostmi, jež se v segmentu IT objevují. Přesto, že většina světových trhů je již na hranici východiska z krize, ekonomické prostředí je stále velmi náročné, a proto jistě oceníte aktuální data z trhu, stejně jako informace o staretegiích klíčových výrobců. Dalším z cílů fóra je pomoci resellerům zapojit do praxe nejnovější technologické trendy a zvýšit tak efektivitu jejich byznysu. Chybět samozřejmě nebude ani příležitost pro setkávání a uzavírání obchodů.
Canalys chápe, že ne všichni reselleři a distributoři mají dostatek finančních prostředků pro účast. Vybraným resellerům a distributorům z evropského regionu tak analytická společnost proplatí náklady spojené s konferencí. Pokud chcete mít možnost účastnit se Canalys Channels Fóra a nemáte dostatek finančních prostředků, registrujte se na webu komunity Canalys Channels zvaném Candefero. Více o registraci a další možnosti najdete také na oficiálním webu akce. Přednost mají VIP reselleři pozvaní partnerskými distributory, mezy které paří také eD system a Tech Data. Ostatní registrovaní budou posuzovaní podle kritérií skupiny Canalyst a celkové kapacity. Každý z registrovaných nicméně získá přístup k materiálům z akce.
Program Canalys Channels Forum 2010
Během dvou hlavních dní se za mikrofonem vystřídají top manažeři významných IT firem společně s analytiky Canalyst, kteří upozorní na nejnovější trendy na trhu. Připraveny jsou i semináře na téma datových center a všudypřítomnosti výpočetní techniky (ubiquitous computing), kde se účastníci dozví, jaké nové příležitosti mohou na trhu v blízké budoucnosti očekávat.
Mezi významné osobnosti, které se letos postaví za mikrofon, patří Dirk Meyer, prezident a CEO AMD, Steve Brazier, prezident a CEO Canalys, Mark Hurd, CEO a Prezident Hewlett Packard a Allison Watson, Corporate Vice President, Worldwide Partner Group v Microsoftu. Kompletní program celé konference najdete zde.
Kromě přednášek je na konferenci vyhrazen prostor i pro osobní setkání jednotlivých účastníků, prohloubení jejich vzájemných vztahů a uzavření nových obchodů. To bezpochyby patří mezi nejdůležitější aspekty každého setkání a i proto byste neměli chybět ani vy. Podle slov organizátorů bude totiž letošní setkání tím největším v Evropě.
ChannelWorld je mediálním partnerem celé akce a těšit se tak můžete na reportáž i vybrané materiály analytiků.