Canalys: Candefero ocení channel partnery roku

Společnost Canalys otevřena nominace na ocenění nejvýkonnějších partnerů v regionu EMEA a APAC. Jak se doposud vedlo top partnerům?

Canalys: Candefero ocení channel partnery roku



Candefero ocení channel partnery rokuI přes těžké podmínky ekonomiky odvětví IT roste a důležitým faktorem úspěchu zůstává prodejní kanál. Kontinuální průzkum mezi členy Candefero, komunity channel partnerů zastřešené analytickou společností Canalys, ukazuje, že 80 % z nich dosáhlo v prvních čtyřech měsících roku 2012 pozitivního meziročního růstu. Čtvrtina z nich předpokládá růst o 15 % a více.

Zákazníci jsou pod těžkými rozpočtovými tlaky, přičemž technologické změny a potřeba zlepšovat a diverzifikovat dovednosti představuje pro partnery nutnost neustálého přizpůsobování se, aby zůstali konkurenceschopní. Proto také hrdě oznamujeme vznik nových ocenění těch nejlepších partnerů,“ uvedl Alastair Edwards, hlavní analytik společnosti Canalys.

Nominovat může každý

Nominace na ocenění Candefero Channel Partner roku se nyní otevírají. Souběžně běží dva programy pro partnery z regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika) a APAC (Asie-Pacifik). Vítězové budou oznámeni na Canalys Channels Foru, jehož je ChannelWorld mediálním partnerem, 8. 10. 2012 v Barceloně, respektive 30. 10. v Singapuru.

Channel partneři mohou být nominováni v pěti kategoriích.  Revenue Growth Partner ocení společnosti nejen s největším růstem, ale také iniciativami pro jeho udržení.

Ocenění Online Sales Partner náleží společnosti, jejíž on-line byznys tvoří alespoň čtvrtinu podnikání a dokáže udržet významný růst.

Pro partnery, kteří potvrdí nejlepší nasazení mobilních podnikových řešení, jednoho ze současných trendů, je určena kategorie Mobility Partner. Stejně tak další trend respektuje ocenění IT as a Service Partner, které odmění nejúspěšnějšího prodejce cloudové infrastruktury, platformy a softwaru.

Pátou kategorií je Innovation Partner, která je otevřená partnerům, jež postavili svůj byznys na inovativních technologiích, dodávkách, prodeji a marketingu nebo adresováním nových oblastí či segmentů.

Nominace mohou udělit výrobci, distributoři i samotní channel partneři. Nominovaní budou muset projít jednoduchým procesem ověření a bude jim uděleno partnerství komunity Candefero.

Pro nominace prosím navštivte web společnosti Canalys.

Zdroj: Canalys







Komentáře