R. K. Han, Gamdias: V posledních dvou letech rosteme v gamingu dvouciferně

Jak roste zájem o oblast gamingu? O, které produkty je největší zájem? Odpovídá ředitel společnosti Gamdias, která se specializuje na herní periferie pro amatéry i pro-gamery.

R. K. Han, Gamdias: V posledních dvou letech rosteme v gamingu dvouciferně



Jak se vyvíjely vaše prodeje v posledních 1-2 letech?

V posledním 1,5 roce se prodeje každé čtyři až pět měsíců zdvojnásobí. Je pravda, že v ČR naše prodeje neodpovídají úplně vývoji na evropském trhu, a to především kvůli populaci. Vždy jsme však považovali český trh za vitální a vidíme v něm velký potenciál.

Které z vašich produktů vzbuzují největší zájem?

Vypíchnu tři produkty z jednotlivých segmentů. V myších je to určitě Zeus Professional Gaming kit, který umožňuje úpravu bočních panelů bez potřeby nástrojů a má devět programovatelných tlačítek.

V klávesnicích jde o Hermes Ultimate black s ergonomicky rozmístěnými makro klávesami pro leváky i praváky. Pevná magnetická podložka pod zápěstí slouží také jako ochrana před politím či drobky jídla. Přidáním mechanických přepínačů Gamdias Element spolu s Cherry MX Blue získají hráči o 20 % rychlejší odezvu.

Z headsetů zmíním Hephaestus s chladicím systémem, který je vestavěný do hliníkových chladičů a snižuje teplotu pro optimální komfort při celodenním hraní. Identifikátor zdroje výbuchu pak na základě směru zvuku spouští nezávisle v levém a pravém sluchátku vibrace, které pomáhají snáze rozpoznat lokaci protivníka.

Jaké typické zákazníky mohou reselleři s vašimi produkty oslovovat?

Všechny kategorie hráčů. Nezáleží, jestli jsou to hardcore gameři nebo amatérští hráči, ani jaké hry hrají, ať už MMORPG, MOBA, FPS či konzolové hry, Gamdias má kompletní produktovou řadu, která dokáže splnit všechny potřeby od nižší střední třídy po high-end.

Jaké typy prodejní a marketingové podpory můžete prodejcům nabídnout?

Z pohledu marketingu poskytujeme všechny typy POS materiálů – roll-up bannery, plakáty, vlajky, brožury, výstavní stojany, nálepky, trička atd. Děláme také propagační on-line aktivity na sociálních médiích. Čas od času například uspořádáme produktovou soutěž na Facebooku, abychom podpořili image značky.

R. K. Han, ředitel společnosti GamdiasJak využíváte k propagaci herní konference?

Můžu zmínit, že připravujeme herní road-show, která zahrnuje turnaje, reklamní dárky, testování produktů a prodej. Všechny tyto aktivity používáme k podpoře prodeje produktů. Kromě toho se budeme účastnit velkých lokálních gamingových akcí, kde budeme pronajímat stánek a sponzorské produkty. Co se týče prodeje, na některých akcích a festivalech nabízíme slevy na produkty nebo speciální bundly u některých akcí a festivalů.

Plánujete nějaké bundly svých produktů s herními počítači?

Ano, v současnosti jednáme o spolupráci s jedním z top pěti celosvětových výrobců PC. Chceme bundlovat herní vybavení s jejich počítači. Věřím, že již brzy budeme mít dobré zprávy!

Je všechen software pro vaše aktuálně dostupné produkty plně kompatibilní s Windows 8.1?

Ano, bez problému.

Co vás skutečně odlišuje od konkurence?

Klademe důraz na základní potřeby hráčů a propojujeme to s kreativitou a uměleckou krásou. Snažíme se nejen nastavit laťku kvality a prakticky ji i svými designy překračovat. Abychom podpořili své motto „Herní umění v pohybu“ budeme nadále výrazně investovat do designu a povyšovat produkty Gamdias na „umělecký panteon“.

Jak se podle vás bude vyvíjet herní trh v dalších dvou až třech letech?

Trh gamingu se zvětší a zesílí s tím, jak tisíce youngsterů šílí po e-sportu, on-linových a konzolových hrách a těchto high-tech, fenomenálních herních periferií. V dalších dvou až třech letech bude tento trend pokračovat.

Zdroj: ChannelWorld








Úvodní foto: Gamdias

Komentáře