Jindřich Váša, Lenovo: Obchodujeme s partnery „s otevřeným hledím“

Consumer sales manager CZ&SK, Lenovo Česká Republika, Jindřich Váša je jeden z Channel manažerů roku 2016 – vítěz kategorie Consumer. Zeptali jsme se jej na úspěchy a přání.

Jindřich Váša, Lenovo: Obchodujeme s partnery „s otevřeným hledím“



Jindřich Váša

Channel manažer roku 2016 - Vítěz kategorie Consumer

Pozice, společnost: Consumer sales manager CZ&SK, Lenovo Česká Republika

Počet let působení na současné pozici/ve společnosti: 6 roků/ 14 let

Počet let působení v oblasti nepřímého prodeje: 24 let


Co považujete za svůj největší úspěch loňského roku?

Za největší úspěch považuji fakt, že se nám i na klesajícím trhu podařilo obhájit pozici jedničky v prodejích v consumer kanálu.  Poděkování patří všem našim obchodním partnerům, u kterých se nám podařilo udržet vnitřní prodejní podíl, někde i navýšit. Velké poděkování patří také našim distibutorům. Nakonec bych chtěl zmínit i náš stabilní obchodní, produktový a marketingový tým, na který jsem velmi pyšný! Takže zde není žádný můj osobní úspěch, ale náš společný.  

Na jakých aktivitách či iniciativách, které vedly ke zlepšení partnerské spolupráce, jste se vloni podílel?

Nemůžu říci, ze bychom v loňském roce dělali něco úplně jinak než v předchozích letech. Myslím si, že dlouhodobé výsledky hovoří samy za sebe. Pořád se snažíme obchodovat s našimi partnery „s otevřeným hledím“, naslouchat jejich požadavkům a pomáhat řešit případné problémy. Pokračujeme v nastavené strategii, spolupracujeme na co-marketingových aktivitách, jsme vidět na společných akcích s našimi distributory a jsme v pravidelném osobním kontaktu s našimi partnery.

Jaké jsou vaše hlavní plány v podpoře partnerů pro rok 2017?

Pokračovat ve stávajícím způsobu spolupráce a nadále jej zlepšovat.

Vyberte jednu věc, která vás na vaší práci baví nejvíce, a jednu, jež vás naopak nejvíce prudí:

Nejvíce mě pořád baví pravidelně osobně potkávat naše zákazníky, obchodní partnery a dodavatele. Nenapadá mě teď zrovna nic, co by mě úplně prudilo - možná jen stalý nedostatek volného času.

Kdybyste měl jedno přání, které by mohlo v něčem změnit přístup partnerů k byznysu, jaké by bylo?

Uprímně, na přístup našich obchodních partnerů k byznysu si vážně nemohu stěžovat. Jak jsem již říkal, moc si naší vzájemné spolupráce vážím a ještě jednou bych rád poděkoval za jejich podporu! Doufám, že i v budoucnosti si budeme stále rozumět a bude nás to spolu bavit.








Úvodní foto: Channelworld

Komentáře