Sedm mailů, které vám přinesou více vánočních objednávek (Acomware)

Vánoční sezóna přináší řadu příležitostí, jak přimět zákazníky, aby se vrátili do vašeho e-shopu a nakoupili u vás dárky. Společnost Acomware připravila přehledné shrnutí těchto příležitostí včetně doporučených dat doručení.

Sedm mailů, které vám přinesou více vánočních objednávek (Acomware)



Společnost Acomware připravila seznam osmi příležitostí pro oslovení zákazníků e-shopu v průběhu vánoční sezóny. Obchody se v tomto období snaží získat co nejvíce nových klientů, ale podle Acomwaru by při tom neměly zapomínat na ty, kteří u nich již v minulosti nakoupili. Je řada totiž způsobů, jak je motivovat, aby nakoupili znovu.

První zmiňovanou příležitostí je Den dopravy zdarma, ale pokud jste se již nezapojili a své zákazníky neinformovali, už to nestihnete. Ale nevadí, zbývá hned sedm dalších dat, která se pro vás mohou stát inspirací. A která že to jsou?

25. 11. – Černý pátek

Jste zapojeni do této akce? Informujte o tom své zákazníky! Nejste do ni zapojeni? Vymyslete si vlastní! Zákazníci jsou na podobné slevové akce v tomto období zvyklí a těší se na výhodné nákupy.

3. 12. – Dárková karta

Kdo říká, že si nemůžete zahrát na Ježíška? Nadělte svým zákazníkům dárkovou kartou s omezenou platností (například do tří dnů), což podpoří jejich rozhodování a objednávky.

30. 11. – Tipy na dárky

Poslední listopadový den je vhodnou chvílí pro motivaci zákazníků k včasným vánočním nákupům. Přidejte tipy na vhodné dárky a nezapomeňte zákazníkům připomenou stav jejich účtu ve věrnostním programu a možnosti čerpání výhod.

8. 12. – Happy days

Pokračujte v kampani a pokuste se zvýšit průměrnou výši objednávek. Použijte webtracking a nabídněte zákazníkům promoakce na produkty, o které projevili zájem, ale nakonec je nezakoupili. Třeba si to ještě rozmyslí.

19. 12. – Do Vánoc to stihneme

Zbavte zákazníky nervozity a nejistoty tím, že je informujete, dokdy ještě mohou uskutečnit objednávku, aby bylo garantováno, že dárky dorazí včas. Můžete využít i geolokaci a informovat zákazníky, kde najdou nejbližší prodejnu nebo výdejní místo.

24. 12. – Veselé Vánoce

Ano, i na Štědrý den lze poslat komerční sdělení. Popřejte zákazníkům příjemné prožití svátků, poděkujte jim za důvěru a vyzvěte je, aby se na sociálních sítích pochlubili svými dárky.

28. 12. – Do nového roku

I kdyby se Ježíšek netrefil, povánoční slevy představují možnost, jak si může takový zákazník spravit chuť. Podpořte ho speciální akcí, ať si může udělat radost a koupit si něco nového do dalšího roku.

Zdroj: Acomware








Úvodní foto: © Melpomene - Fotolia.com

Komentáře