Alza.cz zvítězila v kategorii internetového obchodování v Křišťálové Lupě 2012

V pražském divadle Archa byly 28. 11. vyhlášeny výsledky Křišťálové Lupy 2012. Jak si vedly české e-shopy v kategorii internetového obchodování?

Alza.cz zvítězila v kategorii internetového obchodování v Křišťálové Lupě 2012



Alza.cz zvítězila v kategorii internetového obchodování v Křišťálové Lupě 2012V anketě Křišťálová Lupa 2012 hlasovalo 87 670 uživatelů o nejzajímavější projekty na českém internetu. V sedmi různých kategoriích pak o vítězích rozhodli členové odborné poroty sestavené z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa.

V kategorii Internetové obchodování, kam spadají projekty založené na zprostředkování transakčních operací, letos zvítězila Alza.cz. Cenu za společnost převzal marketingový ředitel Martin Brož. Na druhé pozici se umístilo Aukro.cz následované portálem Heureka.cz.

Další pozice obsadily weby Mall.cz, Bazoš.cz, Fler.cz, VotočVohoz.cz, Kosmas.cz, iTesco.cz a BigBrands.

E-tail Mall.cz byl také vyhlášen projektem roku především proto, že se jej podařilo letos prodat společnosti Naspers za téměř šest miliard korun.

Zdroj: Lupa.cz








Úvodní foto: © jamdesign - Fotolia.com

Komentáře