Sophos Partner Connections 2014: Přichází integrovaná bezpečnost reagující na kontext útoku

Sophos se chce stát převratným lídrem odvětví. Letos měli partneři na jeho konferenci možnost vidět management firmy na pódiu s bubny i surfařským prknem.

Sophos Partner Connections 2014: Přichází integrovaná bezpečnost reagující na kontext útoku




Rob Maddalena vítá účastníky Sophos Partner Connections 2014.

Na Sophos Partner Connections 2014 v Londýně uvítal účastníky Rob Maddalena bubenickým vystoupením a rychlokurzem Cockney. Když loňská konference byla o představení snadného zabezpečení, letos Sophos ukázal, jak jednoduché může být nasazení a správa zabezpečení komplexní infrastruktury.

Krátce poté co Mike Valentine, SVP, worldwide sales, zopakoval závazek Sophosu vůči obchodním partnerům a snahu jejich neustále podpory, nastoupil již na pódium CEO Kris Hagerman, který přišel partnerům říct, proč si myslí, že letošní rok bude vůbec nejlepší.

Každý kvartál i rok Sophos přesahuje plán. Roste rychleji než konkurenti v ochraně koncových bodů (Symantec a McAfee), dostal se na 3. příčku na trhu UTM a roste rychleji než 1. a 2. hráč, řekl Hagerman.

Tým Sophosu vzrostl ze 1 700 na 2 200 zaměstnanců a za loňský rok společnost udělala řadu inovací.

Priority pro finanční rok 2015

Ve fiskálním roce 2015 se chce Sophos stát převratným lídrem trhu (disruptive leader). Kris Hagerman tvrdí, že toho dosáhne kromě jiného zásadní změnou odvětví a postavením partnerů na první místo.

Tzv. disruptivní změny, které mění status quo odvětví, mají Sophosu pomoci získat vedení trhu. Převratné změny ilustroval na tom, jak využití vodního skútru se změnilo surfování a umožnilo chytat podstatně větší vlny než dříve.

Sophos se inspiroval společnostmi jako Virgin, Google, VMware, Facebook či SalesForce.com.

„Zkombinujeme uživatelskou přívětivost řešení Intuit s channel přístupem a inovacemi ve virtualizaci a cloudu od Citrixu a doplníme to jednoduchostí hardwaru a softwaru Apple,“ vysvětlil Hagerman.

Jasná vize má převálcovat konkurenci

Kris Hagerman. CEO, SophosNaši hlavní konkurenti nemají jednoznačnou a jednoduchou vizi, Sophos ano, řekl Hagerman a podložil to tím, že Symantec vyměnil „pět CEO“, McAfee už není McAfee, ale Intel Security a Dell propustil 5 000 zaměstnanců SonicWall.

Své tvrzení o vizi společnosti podpořil splněním cílů z loňského roku – přesunem řešení do cloudu, zdvojnásobením působnosti v síťové bezpečnosti a prioritním přístupem k partnerům.

Sophos je jediný vendor v odvětví, který má vedoucí postavení v  ochraně koncových bodů a UTM v magických kvadrantech Gartneru,“ pokračoval Hagerman.

Pro rok 2014 je hlavním cílem Sophosu zkombinování síťového zabezpečení s ochranou serverů, koncových bodů a zastřešení celkového zabezpečení jednotným managementem.

Svou vizi a strategii letos Sophos přetavuje do projektu Galileo: Integrace technologií, která umožní zabezpečení reagující na kontext útoku (context-aware).

Tyto změny společně s nabídkou kompletního portfolia, bezplatných nástrojů pro zlepšení povědomí o značce a zvýšení dosahu, jednoduchou uživatelskou zkušeností a designu a partnerským přístupem mají Sophosu pomoci se stát tržním lídrem.

Marketing: Příběh prodává

Marketingový ředitel Matt Fairbanks pokračoval ve vyprávění příběhu – Lidé dělají fotky všude, protože můžou mít fotoaparát s sebou, stejné je to s bezpečností – pokud je snadné ji nasadit a spravovat, bude se více používat.

Z pohledu příležitostí představil velikosti trhu a pozici firmy. Sophos drží 13 % trhu ochrany dat (celkem 650 mil. dolarů), 1 % trhu enterprise mobile managementu (celkem 800 mil. dolarů) a 12 % na trhu UTM (celkem 1,5 mld. Dolarů). Trh ochrany koncových bodů podle Fairbankse představuje 3,5 miliardy dolarů, z toho Sophos drží 9 %.

Matt Fairbanks, marketingový ředitel, SophosV rámci nového webu Fairbanks také ukázal landing page, na které naleznete všechna propagační videa, která můžete sdílet na svých vlastních webových stránkách www.sophos.com/en-us/products/videos.aspx.

Meziročně Sophos na svém webu registruje 25 % nárůst provozu a o 35 % více vyplněných žádostí o zaslání nabídky a nacenění řešení (přes partnery).

Společnost chystá také novou stránku podpory. Kromě nového designu, nabídne vylepšené vyhledávání  nové funkce pro komunity (fórum, nápady). Demo je k dispozici na next.sophos.io/support/demo/, finální verze by měla být dostupná od léta. Nového vzhledu se zřejmě dočká také partnerský portál.

Fairbanks také oznámi, že na fiskální rok 2015 Sophos chystá globální kampaně na sítě, šifrování, ochranu koncových bodů a ochranu serverů.

Poté CMO představil nový prodejní/prezentační nástroj, kterým je beta verze aplikace pro tablety s iOS a brzy i pro Android (dostupná na apps.sophos.io) – obsahuje produktové informace, videa, referenční architektury a další.

K dispozici je také aplikace pro smartphone, tentokrát pro oba hlavní systémy (Android i iOS), která poskytne novinky pro partnery, prezentace a videa, data sheety, zdroje atd.

Sophos dále investoval do bezplatných nástrojů, kterými chce oslovovat nové zákazníky – včetně nového mobilního antiviru pro Android.

Pokračujte níže na další stranu reportáže.





Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře