Report z Infor EMEA Partner Conference: Specializace na mikro-vertikály a uživatelská přívětivost

Infor na konferenci pro partnery z regionu EMEA představil hlavní produktové inovace a strategii na další období.

Report z Infor EMEA Partner Conference: Specializace na mikro-vertikály a uživatelská přívětivost




CEO společnosti Infor Charles Phillips shrnul v úvodu konference, které se zúčastnilo téměř 170 partnerů v regionu EMEA, výsledky za fiskální rok 2013. Výrobce za uplynulý rok vygeneroval obrat ve výši 2,8 miliardy dolarů, přičemž partneři, kterých je na 1 700, se na tomto výsledku podílí zhruba z 20 %. Jejich podíl však údajně stále roste, což má být také záměr do budoucna.

Celkem za loňský rok Infor získal 163 nových distribučních partnerů (49 resellerů v EMEA), což je o 48 % více než o rok dříve. Loni výrobce spolupracoval s 3 048 zákazníky a jeho cloudové služby údajně využívají tři miliony předplatitelů.

Infor investuje do inovací a vývoje, zaměstnává proto 1 662 techniků podpory a na 3 500 vývojářů. Phillips také prezentoval stále se zvyšující počet produktů a jejich funkcí, které společnost přidává do každé nové verze.

Reakce na potřeby partnerů

Soma Somasundaram, EVP pro global product development, shrnul všechny změny, které Infor za poslední rok zavedl na základě podnětů od partnerů. 

Společnost stanovila cíle pro prodeje řešení Infor 10x, připravuje pro resellery více školení a poskytuje více dedikované předprodejní podpory pro platformu ION a ostatní řešení Infor.

Partneři mají dále k dispozici vylepšené demo prostředí, rychlejší možnost portace XA na IDF a nově podporu multi-tenance pro Syteline. V rámci rozšiřování portfolia Infor mimo jiné akvíroval konfigurátor TDCI.

Charles Philips jmenoval také hlavní klienty v roce 2013, mezi které patří např. Intel, Hertz, BMW, Adidas, EMC, SAM Miller a další. Mezi velkými zákazníky z regionu EMEA rezonují kupříkladu společnosti Felbermayr, EuroMaint, Préfal, fmc, Hermes, Del Mont, AIM Norway či CBR Fashion Group.

K růstu zákaznické báze Soma Somasundaram dodal, že Infor dnes dokáže získat větší množství zakázek díky nabídce end-to-end řešení. Phillips jej doplnil poukázáním na specifická řešení pro jednotlivá odvětví výroby, zdravotnictví, veřejné sféry, distribuce a hospitality.

Specializace řešení jako klíč k úspěchu

Charles Phillips, CEO, InforV rámci své strategie Infor staví do středu pozornosti specializovaná řešení pro různé mikro-vertikály, architekturu internetu (možnost měnit aplikace bez vážnějších zásahů) a tvorbu „user experience, kterou lidé milují“.

Na základě těchto pilířů má Infor 10x klientům nabídnout lepší zkušenosti s aplikacemi (tzv. SoHo viz dále), funkce sociálních médií (Ming.le), mobilní aplikace (Motion) a balíky pro micro-vertikály.

Společnost v rámci svých přizpůsobených balíků řešení rozlišuje 21 odvětví a 2 151 mikro-vertikál. Např. balík řešení pro automobilový průmysl nebo řešení pro odvětví potravin a nápojů, které dělí na 7 mikro-vertikál – mléčné produkty, nápoje, produkce pečiva, masa, atd.

Nedávno ohlášený Micro-vertical Products Program má pak partnerům umožnit budování vlastních odvětvově specifických aplikací s využitím frameworku Mongoose (na něm je postavený např. Syteline) bez potřeby znalosti složitých programovacích jazyků









Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře