Obrazem: Entec a SonicWall grilovaly s partnery

V pražské pobočce společnosti SWS se partneři mohli seznámit se službami dceřiné firmy Entec Solutions, s možnostmi spolupráce se značkou v její distribuci – Sonicwall a hlavně se odreagovat na zahradní grilovačce.

Obrazem: Entec a SonicWall grilovaly s partnery



David Takač, obchodní ředitel Entec Solutions Patrik Demo,security sales manager, Sonicwall

 V úvodu setkání představil obchodní ředitel David Takač samotnou firmu Entec Solutions, která je 100% vlastněná společností SWS a vznikla čistě s cílem poskytovat IT distribuci s přidanou hodnotou, tedy další služby nad rámec broadline distribuce.

Pro pořádek představil i zbytek týmu, ve kterém Stanislav Skalička působí jako CEO, jeho zástupcem je Martina Vlčková a CTO je Marek Kolín. V týmu SonicWallu, na který má Entec kontrakt od února, je produktovou manažerkou Jana Krejčí, kterou od června pravděpodobně doplní další kolega. Další obchodní a technickou podporu zajišťují Pavel Čermák a David Vambera.

Entec se zaměřuje na čtyři oblasti – datacentra, sítě, IT zabezpečení a služby (analýzy, implementace, migrace, školení atd.). Kromě značky Sonicwall drží distribuční kontrakty na Arcserve, Fujitsu a Huawei. Ale díky kontraktům SWS může nabídnout například podnikové technologie Dellu, Lenova, SUSE a další.

Poté již převzal slovo Patrik Demo ze Sonicwallu, který je zodpovědný za ČR, SR a Maďarsko. Shrnul šíři portfolia od síťové bezpečnosti, zabezpečení e-mailu, přístupu (VPN, SSL VPN) a koncových bodů po management pro infrastrukturu Sonicwallu. Připomenul, že Sonicwall je opět osamostatněný (od Dellu)

Poté prošel hlavními řadami firewallů – od série TZ přes NSA po SuperMassive 9000 (a Firewall Sandwich Design, který je už však nad rámec velikosti zákazníků na českém trhu). A zdůraznil, že napříč řadami funguje jednotný management.

Mezi hlavními „benefity“ Sonicwallu Patrik Demo zmínil jeho primární zaměření na prevenci před hrozbami napříč drátovými i bezdrátovými sítěmi, kontrolu a vhled do chování aplikací a uživatelů v síti, zabezpečení přístupu mobilních pracovníků, nebo nízké TCO a certifikace.

Proč si vybrat SonicWall? Demo jako hlavní argumenty uvedl, že společnost má za sebou 25letou minulost, v SMB (optikou amerického trhu) jsou podle Gartneru jedničkou na trhu firewallu, podle NSS Labs jsou čtyři roky zařazení mezi lídry trhu a použití technologie „mutli-engine“ sandbox proti útokům nultého dne (tři enginy zkouší simulovat reálné prostředí v cloudu a testují chování souboru).

Patrik Demo poradil, že reselleři by se měli zákazníků ptát, jestli kontrolují HTTPS provoz. Pokud řeknou, že neví/ne, koledují si o průšvih, říká Demo. Dvě třetiny provozu včetně malwaru a ransomwaru jsou totiž šifrované.

Pro resellery má Sonicwall partnerský program SecureFirst s úrovněmi Registered, silver a gold partner (150 tis. USD dolarů ročně obrat a dvě certifikace). Registrací získávají partneři možnost ochrany obchodních případů a lepší marže, které se u větších projektů ještě navyšují.

Sonicwall registrovaným dealerům poskytuje marketingovou podporu a pomoc při generování leadů. Mají také možnost zažádat o NFR jednotky se zhruba 70% slevou (a omezením prodeje dál po dobu jednoho roku od nákupu).

Patrik Demo doporučil vyzkoušet si administraci na livedemo.sonicwall.com. Od dubna je k dispozici také nová Sonicwall University – potřebné materiály technické a obchodní podpory s možností udržovat/dosahovat nové certifikace.

Poté se už zažehl na zahradě gril a partneři si mohli při obchodních i neobchodních debatách užít bohatého občerstvení a konečně pěkného jarního počasí.

Zdroj: ChannelWorld




Galerie





Úvodní foto: Channelworld

Komentáře