Fotoreport: Vysluněné 26. setkání partnerů SWS

Tradiční jarní setkání distribuční společnosti SWS na zámku v Čejkovicích se uskutečnilo již po 26. a tentokrát v až letní náladě.

Fotoreport: Vysluněné 26. setkání partnerů SWS




26. partnerské setkání SWS v Čejkovickém zámku tentokrát doprovázelo celý den krásné počasí. Mezi kopou novinek a trendů v IT, které prezentovali zástupci předních výrobců na přednáškách v pěti sálech, se tak účastníci mohli kdykoliv odreagovat a prohlédnout si také produkty na venkovních stáncích společností Microsoft, SWS, Belkin, Brother, Dell, Epson, Fujitsu, Intel, Lenovo a Nikon.

Ačkoliv jsou Čejkovice vyhlášené vínem, žízeň mohli účastníci uhasit také točeným pivem na stáncích Fujitsu a Dellu, kde se navíc grilovalo maso na hamburgery.

Kdo potřeboval provětrat hlavu, mohl na nádvoří ve stanu Microsoftu, letošního generálního partnera setkání, vyzkoušet různé herní tituly v herní zóně Xbox (Kinect) nebo si hrát s až „kouzelným“ pískovištěm, na jehož písek se interaktivně promítal různý povrch a obrazy v závislosti na tvaru povrchu.

Na nádvoří byl připraven také stan SWS, která se profiluje jako specialista na tablety, a připravila proto výstavku tabletů všech značek ve svém portfoliu včetně nového brandu Vinity.

Po přednáškách se jako vždy otevřely brány workshopu, po kterém již následovalo grilování na nádvoří, raut, vystoupení revivalové kapely Abba Live, pole dance a ve sklepě zámku samozřejmě cimbálová muzika. V závěru večera nechyběla ani tradiční prohlídka Templářských sklepů.

Několik přednášek jsme navštívili také a přinášíme z nich to nejzajímavější.

Umíte prodávat Office 365?

Martin Tolar, obchodní ředitel pro SMB, představil pohled na „nový Microsoft“Ráno jsme vyrazili na zahajovací přednášku, kde Martin Tolar, obchodní ředitel pro SMB, představil pohled na „nový Microsoft“. V posledním roce společnost inovovala všechny své produkty s cílem sjednotit všechny platformy. Největšími novinkami jsou samozřejmě Windows 8, Office 2013 a Office 365. Příležitosti pro resellery, které přinášejí, prezentoval Lukáš Jírový:

Nové Office jsou přizpůsobeny pro všechny typy zařízení a připraveny pro práci offline i v cloudu, kde jsou všechny dokumenty napříč zařízeními synchronizovány přes SkyDrive. Je napojený na sociální sítě a obsahuje nové funkce a nové scénáře použití.

Microsoft mění životní cyklus produktu. Při prodeji Office 365 dostává zákazník vždy nejnovější verzi produktu průběžnými upgrady.

Jak nabízet Office? Pokud je zákazník sám a používá jen jedno zařízení, bude pro něj spíše výhodnější licence na Office 2013 jako „krabici“. Jestliže zákazník používá počítač, smartphone či tablet – můžete mu nabídnout Office 365, pod jehož novým byznys modelem předplatného si můžete zajistit dlouhodobý příjem. Když zákazníkovi prodáváte službu/předplatné, vezměte si na něj kontakt, abyste mu po roce mohli automaticky nabídnout prodloužení.

Office 365 pro domácnosti prodáte za 2 499 Kč ročně, za což zákazník získá roční licence na 5 zařízení, 60 minut měsíčně na Skypu a 20 GB prostoru SkyDrive, který lze nasdílet jako centrální úložiště pro ostatní členy domácnosti.

Office 365 pro vysokoškoláky za 1 999Kč s DPH pak licenčně pokryje dvě PC a dvě zařízení na 4 roky. Status studenta se ověřuje ISIC kartou nebo potvrzením o studiu.

U Office 365 Small Business Premium pro SMB zákazník získá firemní e-mail s odpovídajícími funkcemi a zabezpečením (Exchange), a nástroje pro videokonference (Lync) a sdílení dat (SharePoint). Je možné jej nasadit až pro 25 uživatelů, přičemž cena za jednoho činí cca 3700 Kč s DPH na rok.

Od 1. 5. 2013 bude dostupný Office 365 Midsize Business pro typicky 10-250 zaměstnanců. Navíc umí Active Directory, správu identit a má lepší technickou podporu a správcovskou konzoli.

Jak Eset podpoří váš prodej?

Prezentaci Evy Zárubové z Esetu uvedla Kateřina Krupičková, vedoucí softwarové divize v SWSProdejní podporu pro partnery společnosti Eset představila Eva Zárubová. Eset připravil vzdělávací program – webináře na různá témata (technické, obchodní, produktové), které jsou dostupné na Partnerské zóně Eset.

Pro koncové zákazníky Eset spolu s partnery pořádá Eset Tech Days. Cílem je akvizice nových klientů, kteří zatím řešené této značky nepoužívají. Realizace je na straně Esetu, ale partner na akci může prezentovat i další (nekonkurenční) produkty či služby ze svého portfolia.

Akci je možné hradit z marketingového programu, náklady se dělí s Esetem 50:50. Rozpočet lze čerpat i na jiné semináře, konference, direct maily, on-line marketing, tištěnou inzerci a outdoor reklamu. Eset dále připravil krátký videospot, do kterého si můžete přidat logo a partnerský status a prezentovat se jím zákazníkům.

Pro partnery, kteří prodávají nebo servisují PC, Eset připravil předinstalace trial verzí. Po vypršení bezplatného období se zákazníkovi nabídne odkaz na zakoupení licence, který vede na customizovaný web, jenž Eset připraví ve vašem firemním designu (logo apod.) 

Výrobce pak podává měsíční reporting se stavem klíčů a realizovanými objednávkami. Pro aktivní spolupráci je potřeba prodávat aspoň 20 počítačů měsíčně, žádost směřujte na svého accounta v SWS. Celý koncept je zdarma a úspěšnost objednávek se údajně pohybuje mezi 30-40 %.

Symantec ukázal průnik do Wi-Fi sítě

Praktický průnik do firemní Wi-Fi sítě ukázal účastníkům přednášky společnosti Symantec odborník Martin Meduna. Patrick Müller pak navázal prezentací jarních novinek. Informoval také o aktuálních trendech v hrozbách a upozornil, že 90 % útoků je neviditelných a jejich primárních účelem je vydělávat peníze.

Praktický průnik do firemní Wi-Fi sítě ukázal účastníkům přednášky společnosti Symantec odborník Martin MedunaJak důvod pro prodej řešení Norton 360 Patrick Müller uvedl, že dnes zabezpečení není jen o ochraně systému, ale i o jeho údržbě a o zálohování důležitých souborů. Proto je tento produkt vybaven funkcemi zabezpečení (prověřování, LiveUpdate, správa firewallu, Norton Insight – vhled do stavu systému), a dále pak funkcemi Identity safe (trezor pro on-line identitu dostupný také jako cloudová služba), zálohování (2 GB prostor v ceně) a vyladění (defragmentace, mazání dočasných souborů, čištění registrů, diagnostika, správce spouštění).

Novinky v serverech

Aktuální bestsellery a další novinky v x86 serverech Fujitsu představil Radovan Hošek. Nejprodávanějším towerovým serverem Fujitsu je Primergy TX100 S3p za 15 590 Kč s DPH. Díky jeho nízké spotřebě mu stačí 250W zdroj (možnost i zero watt), přičemž hlučnost serveru dosahuje jen 22db. Může být osazen až 4 PCIe sloty, procesory Intel Xeon, až 32GB RAM na až 1 600 MHz, HDD – SAS, SATA, 2,5“/3,5“, je vybaven předním servisním a VGA portem a až 9 USB porty. Ultrakompaktní šasi pak nabídne Primergy TX120 S3p a zákazníkům, kteří potřebují větší rozšiřitelnost, je určen model TX140.

Radovan Hošek, Fujitsu

V rackových provedeních Radovan Hošek poukázal např. na „nejefektivnější rackový server na světě“ – Primergy RX100 S7p. Toto 1U řešení můžete nabídnout jako infrastrukturní, zálohovací nebo komunikační server. Výkonný model Primergy RX200 S7 ve 2 socketech v 1U pak oproti předchozí generaci nabídne o 80 % vyšší výkon a max. rozšiřitelnost až na 768 GB, 8 hot-plug HDD a 4 PCIe sloty.

Závěrem Radovan Hošek připomenul, že design, vývoj i výroba serverů Fujitsu probíhá v EU, díky technologii CoolSafe tyto servery běží do 35 stupňů bez aktivního chlazení a v případě hardwarové poruchy se dokážou automaticky restartovat a přenastavit BIOS pro chod v omezeném režimu.

Kromě možností konfigurace serverů a míru, pružného financování a zpětného odkupu starších zařízení připomenul také rozšíření záruky na portálu www.zatorucim.cz.

Nezapomínejte na tablety

Michal Reiter, AsusDůvody, proč nabízet A-brandové tablety místo low-costových B-brandů, partnerům vysvětlil Michal Reiter ze společnosti Asus. Proč by si měl zákazník připlatit? Jde především o nižší poruchovost a lepší podporu a ugrady systému.

Z novinek pak Michal Reiter představil např. sedmipalcový model Asus ME172 s gigaherhzovým procesorem, WSVGA displejem rozlišujícím až 10 dotyků zaráz, přední HD kamerou, 8/32 GB úložné paměti, a až osmihodinovou výdrží.

Dostupný je ve třech barevných provedeních a jeho doporučená prodejní cena klesla pod úroveň 4 000 korun.

Zdroj: ChannelWorld




Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře