Fotoreport: Ta(n)kové normální odpoledne s Kaspersky Lab

Podzimní partnerské setkání společnosti Kaspersky Lab představilo novinky v produktech a marketingu a přichystalo si velké překvapení v podobě odpoledních outdoorových aktivit.

Fotoreport: Ta(n)kové normální odpoledne s Kaspersky Lab



Nástup! Pan tankista připravuje T-34 na prohlídku

Dne 5. 11. pozvala společnost Kaspersky Lab zástupce svých partnerů na setkání do brněnského hotelu Barceló. Několik desítek hostů z řad českých, slovenských a maďarských resellerů a distributorů přivítal úvodním slovem regionální manažer společnosti Jan Sekera a prostřednictvím videa také jeho nadřízený Dragan Martinović.

Následně Jan Sekera přešel ke shrnutí základních informací o společnosti a představil svůj tým, do kterého patří online sales manager Kamilo Tomáš, corporate sales manager Petr Kuboš, channel manager Jindřich Koch, senior marketing manager Martina Leškovskápresales engineer Michal Lukáš a nová tvář, technical engineer Aleš Buba, který se své role ujme od prosince letošního roku.

Dvakrát tolik to tří let

Ambicí Kaspersky v regionu CEE je dosáhnout do tří let dvojnásobného obratu. Zda se to společnosti podaří, jisté není, ale rozhodně je na dobré cestě. Za první tři kvartály totiž podle Jana Sekery dosáhla v rámci celého regionu růstu v řádu desítek procent. Konkrétnější výsledky bohužel není možné zveřejnit.

Kaspersky Lab, Jan SekeraKaspersky Lab se dříve zabýval pouze ochranou koncových zařízení, nyní se snaží především o predikci, prevenci a detekci hrozeb. Ochrana koncových zařízení je napojena na další řešení a služby, což z ní podle Sekery tvoří vynikající způsob, jak si otevřít dveře ke klientovi a následně mu prodávat pokročilejší řešení.

Tam spadá například vzdálená správa celých počítačových systémů, bezpečnostní řešení pro mobilní zařízení, zabezpečení virtuálních prostředí, škálovatelné řešení pro NAS úložiště a další.

Novinky pro rok 2016

Jakými novými produkty chce Kaspersky podpořit svůj další růst vstříc dvojnásobnému obratu? Půjde například o řešení Kaspersky DDOS Protection, které je určeno pro boj s cílenými útoky typu DDOS, novou e-mailovou bránu Kaspersky Secure Mail Gateway nebo sadu služeb Inteligent Services, pod které spadá například školení cyber security, analýza malwareu, digital forensics, penetrační testy a další.

Řešení Kaspersky Private Security Network poslouží pro skutečně velké zákazníky a nabídne jim kompletní know-how sítě Kaspersky Security Network, ovšem bez přímého propojení se servery společnosti – vše bude probíhat ve vnitřním perimetru zákazníka a Kaspersky bude dodávat pouze aktualizace.

Kaspersky Anti-APT pak poskytne integrovaný systém pro odhalování nejsofistikovanějších útoků a Kaspersky Industrial Cyber Security nabídne sloučení všech podnikových bezpečnostních služeb Kaspersky Lab do jediného komplexního řešení.

Kaspersky Lab, Michal LukášJana Sekeru vystřídal Michal Lukáš, který partnerům představil výhody řešení Kaspersky Security Center, které administrátorům nabízí centralizovanou správu koncových zařízení, nehledě na operační systém. Konzole tohoto řešení umožňuje řešení každodenních úkonů, jako jsou aktualizace nebo instalace aplikací třetích stran, správa zařízení od serverů po chytré telefony, nastavování uživatelských práva a další.

Lukáš zdůraznil, že zákazníci se bojí migrací na nové aplikace, například antivirus. Tuto noční můru administrátorů lze s použitím Kaspersky Security Center výrazně zmírnit a přejít na nový antivirus s nutností jediného restartu. Zároveň není potřeba instalovat software na všechna zařízení.

Reselleři dostanou vlastní marketingové zdroje

Poslední částí oficiálního programu byly novinky v marketingu, které prezentovaly Yuliya Ponomareva z ruské centrály a Martina Leškovská z lokálního týmu společnosti. Partneři se dozvěděli, že v roce 2016 přijde nový přístup k marketingu ze strany distributorů, ale i nový marketingový program pro resellery včetně pobídkových kampaní.

Kaspersky Lab, Jan Sekera, Yuliya Ponomareva, Martina Leškovská Distributoři v příštím roce přejdou na na flexibilní marketingový model a už se nebudou muset dělit o rozpočet na marketing s resellery. Ti však nepřijdou zkrátka, neboť Kaspersky vyčlení zvláštní zdroje i pro ně. Každý reseller dostane roční rozpočet na marketing, který bude vypočítán na základě jeho výsledků z předchozího roku. Tyto zdroje bude reseller moci využít libovolně v průběhu roku na základě plánu schváleného channel managerem Kaspersky Lab.

Do zbraně!

Po obědě následoval odjezd na pečlivě tajený odpolední program. Teprve v autobuse, kde účastníci dostali barevné rozlišovací pásky a museli podepsat prohlášení o bezpečnosti nadepsané Army Park Ořechov, začalo být jasno. Při příjezdu do parku partnery přivítal historický tank T-34 z druhé světové války a sbor řízných instruktorů, který okamžitě zavelel nástup.

Kaspersky Lab, partneři u tankuÚčastníky po převlečení do maskáčů čekalo pět „branně-sportovních aktivit“ v areálu bývalé základny protivzdušné obrany. Oranžový tým, jehož členem byl i autor těchto řádků, začal na pohyb nenáročným odpalem rakety, kde část týmu ve velitelském bunkru zašifrovala rozkaz k odpálení, který předala polním telefonem do druhého bunkru, kde opětovné rozšifrování ukázalo, který knoflík je potřeba zmáčknout. Uspokojivé vššššš následované výbuchem napovědělo, že jsme se nespletli.

Následovala projížďka obrněným transportérem po tankodromu a střelba paintballovými puškami do terčů, napasovaní po dvou v úzkých otvorech ve střeše transportéru s velmi omezenými možnostmi čeho se přidržet. Pouze kapitán týmu Jan Sekera pálil z pohodlnějšího velitelského poklopu za řidičem.

Po divoké jízdě přišla rozborka a sborka útočné pušky vz. 58, kde měli výhodu starší účastníci, které ještě neminula vojna. Maďarští členové týmu si naopak trochu zoufali, neboť tamní vojsko používalo jiný typ zbraně. Při čtvrté disciplíně – střelbě z malorážky na terč – už předchozí zkušenosti nehrály roli, stejně jako při závěrečném hledání min a dalších pastí v příkrém svahu. Nastražený drát byl naštěstí dobře vidět a díky nasbíraným bonusům jsme skončili s vynikajícím časem 0 minut.

Ve volném čase mezi disciplínami si bylo možno zastřílet z kulometu a „samopalu“ vz. 58, občerstvovat se neutuchajícím přísunem teplých a studených nápojů a obložený mís, případně si do libosti prolézt a prohlédnout útroby tanku T-34, který byl tajnou cenou pro vítěze. Za toho byl při závěrečném nástupu vyhlášen červený tým, který pak za závistivého pokukování ostatních naskákal na tank a vydal se na triumfální jízdu po tankodromu.

Na závěr programu tank vypálil slavnostní salvu. Tu první všichni čekali. Tu druhou ne. Smích kníratého tankisty zněl účastníkům v uších celou cestu k autobusu a zpět do Brna, kde akce vyvrcholila slavnostní večeří spojenou s vyhlášením nejlepších partnerů regionu střední a východní Evropy.

Kaspersky Lab, Jan Sekera a předávání cenNa seznamu oceněných figurovaly především české firmy. Nejlepším retailovým distributorem regionu byla vyhlášena společnost AT Computers, PCS si odneslo cenu za nejlepšího korporátního resellera regionu i za obchod roku v České republice, Alza.cz byla oceněna jako nejlepší retailový reseller, a cenu za obchod roku na slovensku získalo AEC.

Kompletní seznam oceněných:

  • Best corporate distributor 2015, CEE: 2F 2000

  • Best retail distributor 2015, CEE: AT Computers.

  • Best corporate reseller 2015, CEE: PCS

  • Best retail reseller, CEE: Alza.cz

  • Best deal of the year 2015, Czech Republic: PCS

  • Best deal of the year 2015, Slovakia: AEC

  • Best deal of the year 2015, Hungary: IMG Solution

Zdroj: ChannelWorld, Kaspersky Lab




Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře