Fotoreport: eD expo 2014 dosáhlo rekordní účasti

Každoroční partnerské setkání distributora eD' system Czech přilákalo stovky hostů. ChannelWorld se akce zúčastnil jako mediální partner a přínáší vám shrnutí vybraných prezentací.

Fotoreport: eD expo 2014 dosáhlo rekordní účasti




Matěj Chalupka ze společnosti Trust během své prezentace představil přítomným resellerům argument vyšších marží, pokud spolu s počítačem nebo telefonem prodají i příslušenství. Marcin Gaczor a Mich Stauch ze společnosti Kingston partnerům představili především novou řadu operačních pamětí Hyper X.

Distributor eD' system Czech uspořádal 25. 3. partnerské setkání eD expo 2014. Pozvání do pražského hotelu Corinthia přijalo přes 500 partnerů a 90 zástupců výrobců, pro které byl připravený celodenní program.

Kromě dopoledního a odpoledního pásma přednášek zástupců značek z portfolia distributora mohli účastníci navštívit výstavní prostor, kde výrobci na stáncích prezentovali své produktové novinky, případně si vyzkoušet postřeh v herní zóně.

Šťastný výherce si odnáší hlavní cenu tomboly z eD expo 2014Na závěr setkání proběhla tombola, do níž se mohli účastníci přihlásit po nasbírání samolepek s logy výrobců na jednotlivých stáncích. Hlavní cenou byl dárkový šek v hodnotě 40 000 Kč na luxusní zájezd nebo dárkové vouchery Sodexo.

Večerní program proběhl formou VIP party v prostorách pražského Fashion Clubu. Fotoreportáž z ní vám přinášíme v samostatném článku.

Kingston představil nové bestie

Marcin Gaczor a Michal Stauch ze společnosti Kingston partnerům představili především novou řadu operačních pamětí Hyper X (modely Fury, Savage, Beast, Predator a Impact). Dostupné budou postupně v jednotlivých kvartálech v kapacitách od 4 do 8 GB a s taktovacími frekvencemi od 1 333 MHz (Fury) po 3 200 MHz (Predator).

Trust láká na marže z příslušenství

Matěj Chalupka ze společnosti Trust během své prezentace představil přítomným resellerům argument vyšších marží, pokud spolu s počítačem nebo telefonem prodají i příslušenství.

Trust je nabízí hned v šesti platformách, od nových pouzder sledujících změny trendu úhlopříček tabletů, přes příslušenství pro hráče, speciální myši pro Windows 8 nebo tašky, až po stojany.

Zároveň byly blíže představeny produktové linie dvou značek spadajících pod Trust. Jde o řadu brašen na tablety nebo notebooky SmartSuit a značku audio příslušenství Urban Revolt, která designem a složením svého portfolia cílí na mladé lidi z měst.

Jak na servery od HP

Jiří Lepka, HPJiří Lepka z HP účastníky oslovil s „příručkou obchodního partnera pro prodej x86 serverů HP ProLiant“. Z top 10 problémů dnešních IT oddělení zdůraznil především nedostatečnou technickou úroveň IT zaměstnanců, schopnost převést IT do stavu umožňujícího konzumerizaci IT a BYOD, zjednodušení procesů a zvýšení efektivity firmy, začlenění IT do řízení firmy a změnu nákladového poměru 80/20 (správa současného stavu vs. rozvoj a inovace). S těmito výzvami má HP ProLiant pomoci.

Hlavními argumenty pro pořízení těchto serverů mají být možnost proaktivního servisu (odstranění poruchy dříve než skutečně nastane), schopnost propojit řízení a správu serveru s hypervizory (VMware nebo HyperV pak používá jen jednu konzoli, což spoří čas), active health systém (server po celou dobu životnosti loguje veškerý stav pro zkrácení případného servisu) a automatická instalace a update firmwaru ve většině případů.

HP učilo vytipovat zákazníka pro zálohovací řešení

 „Co jsem vám říkal? Zálohovat, zálohovat, zálohovat!“ Touto větou zahájil Pavel Strašlipka z HP. Upozornil, že zálohování není jednoduchá disciplína.

Než představil relevantní portfolio, pomohl vytipovat zákazníka, kterého vám HP může pomoci obsloužit: potřebuje spolehlivé zálohy, nemá kvalifikovaný personál, chce přenášet zálohy do centrály a vyžaduje jednoduchou obnovu dat. Údajně hlavní priorita zákazníků je totiž právě potřeba zlepšit zálohu a obnovu dat.

Konica Minolta se o vše postará

Tomáš Holubec a Petr Lupač ze společnosti Konica Minolta nepřišli představovat pouze nové laserové multifunkční zařízení, nýbrž hlavně obchodní model Tiskové balíky, určený k usnadnění expanze společnosti Konica Minolta směrem k novým zákazníkům.

Jeho podstatou je prodej nebo pronájem A3 a A4 multifunkcí bez nutnosti cerfitikace partnera a za plného servisního zajištění společností Konica Minolta. Jednoduchý princip Tiskových balíků ilustrovali na příkladu čtyřletého pronájmu produktové novinky bizhub C3350.

Partner zde dostává provizi ve výši až 10 % ceny hardwaru a až 18 % z nasmlouvaných stránkových služeb. Společnost Konica Minolta přitom zajistí dodávku a instalaci zařízení, školení, servisní a technickou podporu po celou dobu trvání kontraktu, přičemž partnerovi garantuje opakování obchodu po vypršení smlouvy. Rovněž byl představen zákaznický portál eCON, který je nově dostupný přímo z displejů mutifunkcí a mnoho dalších služeb a řešení dostupných pro přeprodej přes partnery.

Lenovo představilo novinky pro SMB

Společnosti Lenovo představila ústy Josefa Chvály své SMB portfolio. To obsahuje šest produktových skupin, včetně veškerých typů počítače od notebooku po pracovní stanici, tabletů, ale i NAS a příslušenství.





Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře