Fotoreport: AT Computers připravilo pro partnery pivní posvícení

AT Computers přeměnilo kongresový sál hotelu Jezerka na Seči na hospodu. A to ne ledajakou. Pult plný píp a více než 11 druhů piv vybízely zatáhnout za páku a začít plnit kelímky.

Fotoreport: AT Computers připravilo pro partnery pivní posvícení




Uvítání příchozích a registrace do pivních týmů.

Letos AT Computers při výběru téma setkání „vsadilo na jistotu“ a zároveň se svezlo na pivní vlně, která učí Čechy pít i jiné kousky, než ty plzeňské. ATC Pivní posvícení však neškolilo partnery v pití piva, ale v novinkách v produktech a podpoře.

Jak uvidíte na fotografiích, partnery kromě celkem 11 druhů piva čekala obrovská tombola, jejíž součástí byl i „soukromý pivovar“. Aby si dealeři mohli odnést některou z cen, museli si na ně „vydělat“ svou aktivitou na přednáškách a v odpoledních soutěžích, za kterou získávali žetony - pivní vršky.

V čem se soutěžilo? Například v degustačním rozpoznávání vzorků piva, beerpongu, rychlostní štafetě, výdrži v držení plného půllitru, či v zábavném vědomostním pivním kvízu. Jelikož se to nedá slovy popsat, aspoň trochu vám atmosféru přiblížíme v přiložené fotogalerií.

Dealery za hudebního doprovodu harmonikáře přivítalo dvacet „pivtesek“. Vybaveni pivní zástěrou a krýglem a tradičně rozdělení do týmů se svou pivteskou vyrazili po přednáškách a soutěžích. Po skončení přednášek partnery večer čekala velkolepá show, ze které přinášíme samostatnou fotoreportáž.

Novinky v Comforu a AT Computers

V čele týmu Comfor stojí David Plešinger, který se o dealery stará spolu s Pavlem Gregorem, Vladimírem Šubrtem, Mojmírem Klasem a Zuzanou Kollertovou.Akce proběhly již tři - pro sítě Comfor, samostatně pro síť Premio a prodejce Apple a minulý týden pro Triline a VIP zákazníky. Celkem akcemi již prošlo 924 lidí, z toho 553 prodejců. Včetně slovenského a květnového setkání ATC očekává celkovou účast 883 prodejců a dohromady  1500 lidí.

Síť Comfor předsavila nový tým. V jeho čele stojí David Plešinger, který se o dealery stará spolu s Pavlem Gregorem, Vladimírem Šubrtem, Mojmírem Klasem a Zuzanou Kollertovou.

Na každém setkání účastníky čekaly prezentace přímo cílené na oblast zaměření dané sítě. Partneři se seznámili i s přehledem trhu, vývojem a strategií pro nadcházející rok.

Petr Vaněk, obchodní ředitel, AT Computers, děkuje partnerům za loňské výsledkyObchodní ředitel Petr Vaněk partnery v rychlosti seznámil s novou verzí eKatalogu, jehož nový software přebírá některé vlastnosti z ATC Business Linku (např. responzivní design), obsahuje konfigurátor PC, nové nástroje pro objednávku a migraci. K dispozici jsou různé šablony včetně předkonfigurovaných pro Comfor.

V rámci vylepšení na portálu Business Link Petr Vaněk upozornil např. na změny ve filtrech u parametrického vyhledávání a na informace o „reverse charge“ (přenesení daňové povinnosti), které nyní naleznete na kartách zboží. Od dubna má totiž příjemce plnění povinnost přiznat a zaplatit daň ke dni uskutečnění zdanitelného plnění. Vztahuje se na vybranou skupinu zboží podle celního sazebníku a na fakturační limit 100 tis. korun. Jednou z dalších vylepšení portálu je pak přidávání náhledů ve 3D u consumer produktů Epson či podrobný popis consumer zboží pro koncového uživatele u produktů Samsung.

Přednášková šňůra

Jiří Sedláček a Martin Kozdera z OkiChannelWorld se zúčastník první akce pro síť Comfor, ze které přinášíme reportáž: První přednáška patřila Oki. Zahájil ji „mládek“ Martin Kozdera výmluvně: „Kde se pivo vaří, tam se dobře daří, a na Comforu dealer s Oki paří.“ Již zlidověnou básní „na tiskárny Oki záruka tři roky“ jej doplnil „stárek“Jiří Sedláček.

Společně se pak s partnery podělili o výhody „LED-ového“ piva, tedy tiskáren Oki. Z podpory prodeje zdůraznili kromě (kvartálních) slev obrovské cashbacky pro dealery i koncové zákazníky, dárky (např. iPhone 6 k A3 tiskárně) a obratové soutěže (aktuálně únor-duben 2015 za obrat 60 tis. Kč získáte dron s kamerou). Nejaktivnější účastníci prezentace si pak kromě vršků odnesli japonské pivo Asahi.

Sto milionů příběhů, které mají jednoho společníka – Lenovo Thinkpad, s těmi slovy zahájila přednášku Kateřina Plačková. Vysvětlila, že nyní se Lenovo dělí na tři divize: ThinkPad Business Group, Lenovo Business Group a Enterprise Business Group (část IBM).

Zdůraznila, že v SMB prodává Lenovo výhradně přes partnery. Dealeři mají k dipozici registrace obchodních případů a podporu v projektech (pro konkrétního partnera). Vzpomenula také servisní postupy, kdy pro ThinkPad funguje lokální podpora (prémiová linka Think – 800 35 36 37).

Sto milionů příběhů, které mají jednoho společníka – Lenovo Thinkpad, s těmi slovy zahájila přednášku Kateřina Plačková. Poté Kateřina Plačková podala hlavní důvody, proč prodávat ThinkPad: odolné tělo s kovovou konstrukcí, notebooky prochází testy pro americkou armádu (MIL SPEC), zabezpečení (TPM a čtečka otisků prstů), rapid charge (rychlé nabíjení), ochrana pevného disku proti otřesům, chlazení (lopatky větráků po vzoru sovích křídel), voděodolné klávesnice, touchpad s trackpointem.

Z produktového hlediska je hlavní změnou pro rok 2015 návrat k odděleným tlačítkům u trackpadu (horní řada tří fyzických tlačítek). Z nových modelů přichází na trh třetí generace ThinKpadu X1 Carbon (navíc horní řada tlačítek opět fyzická), ThinkPad X250 , ThinkPad T450 / T450s a T550 a L450 a pracovní stanice W541 a W550s. Stejně tak došlo k obměně k modelům ThinkPad Edge, které jsou nyní tenčí a lehčí. Stylová ThinkPad Yoga je letos k dispozici i ve 14“ a 15“ (nově i ve stříbrné barvě). Závěrem Kateřina Plačková upozornila na web s kompletní historií Thinkpadu www.thisisthinkpad.com.

Jindřich Balogh, BrotherNa přednášce společnosti Brother připomenul obchodní ředitel Jindřich Balogh, že jsou japonská značka. V ČR si nejlépe stojí v mono laserech a MFP. Daří se jim také v inkoustových A3 MFP. V low-end mono laseru Brother před pár měsíci rozíšířil nabídku o modely s Wi-Fi moduly. Důležitý a pro Brother nejúspěšnější segment jsou SOHO mono lasery, kde společnost nabízí čtyři modely duplexních tiskáren se zásobníkem na 250 listů. V rámci promo akcí Jindřich Balogh upozornil, že u  A4 multifunkcí Brother proplácí cashback 220 až 300 korun.

Pokračujte na další straně níže >





Galerie





Úvodní foto: ChannelWorld

Komentáře