ChannelWorld vám přeje, ať jste v roce 2014 se svými úspěchy spokojení

Je to již pět let, co byly stejně dlouhé vánoční svátky a více než pět let, co odstartoval ChannelWorld s cílem informovat prodejce a dodavatele ICT a připravit „šoupače krabic“ na přicházející VARmaggedon.

ChannelWorld vám přeje, ať jste v  roce 2014 se svými úspěchy spokojení



Po pěti letech nám kalendář opět nadělil nadstandardně dlouhé vánoční svátky. Těch pár pracovních dní, které se mezi víkendy a volno vešly, pak řada z vás překlenula dovolenou.

Někteří říkají, že takto dlouhé volno je při vší celoroční námaze jen adekvátní odměnou pro odpočinek a opětovné nasbírání sil. Poslední roky se situace v ICT nemění. Rok co rok, pokračuje konsolidace trhu, konkurenční boje se vyostřují, trh neroste, ani proto nevznikají příliš příznivé podmínky. Přežívají nejsilnější, ale i nejaktivnější a nejpružnější, kteří se aktuálním podmínkám dokážou přizpůsobit.

Já si dovolím tvrdit, že nám kalendář naznačuje, abychom se na chvilku ve dnech volna zastavili a zamysleli se, za čím se ženeme. A pokud už se hnát musíme, jestli usilujeme o to, co je skutečně nejdůležitější. Paretovo pravidlo platí, děj se, co děj. Vybrat však těch 20 % zásadních úkolů a lidí, kterým věnovat nejvíce energie, nemusí být snadné.

Umění vybírat pak odděluje zrno od plev. Někteří proto museli výrazně zhubnout, zaměřit se na nové segmenty, nebo se více specializovat. Nelze vždy stihnout všechno, a proto je také zásadní spolupracovat v byznysu s těmi nejlepšími.

Za celou redakci ChannelWorldu vám přeji, ať přes svátky načerpáte v kruhu rodiny a přátel nové síly, s nabytou rozvahou nastavíte osobní i pracovní priority a děláte pak samá správná rozhodnutí.

Slibujeme, že vám v tom budeme pomáhat. I v novém roce vás budeme zásobovat nejčerstvějšími zprávami, články a analýzami, na jejichž základě můžete stavět svou strategii, aby z vás byl úspěšný (Value Added) Reseller.

O nutnosti orientace na služby a přidanou hodnotu tentokrát víc psát nebudu, protože si troufám říci, za posledních pět let jsme vás VARovali více než dost :).

Všem, kteří nám zachovali věrnost, proto děkujeme. Naším předsevzetím do nového roku je udržet pozornost a zájem vás dlouhodobých i 10 % nových čtenářů, kteří oproti loňskému roku přibyli.

ChannelWorld: PF 2014


 Pokud máte cokoliv na srdci, rádi vaše návrhy a připomínky vyslyšíme na channelworld@idg.cz nebo v diskuzi pod článkem.







Komentáře