Hlavní navigace

3D – prodejní tahák nebo buzz word?

18. 5. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Technologie 3D je zde. Jaký je ale její prodejní potenciál? Vyplatí vám jako prodejci nákup nových produktů?

Určitě jste už viděli nějaký film, fotografii, nebo i program či hru s obrovskou reklamou „nyní ve 3D“, a pokud ne, tak jistě brzy uvidíte. Třetí rozměr je prostě hit a nechme stranou, že tyto technologie nejsou ve všech případech opravdu nové ani tak realistické, ostré a příjemné, jak bychom si přáli.

Reálný pohled není jenom rozpoznání hloubky obrazu, které simulují dnešní technologie. Dokud se nemůžeme rozhlédnout kolem sebe ve virtuálním světě filmu či hry, o virtuální realitu nejde. Navíc si stále musíme pomáhat různými brýlemi, speciálním softwarem a podobně.

Co je ale důležité pro obchod, je zájem ze strany nakupujících. Začalo to v kinech, ze kterých vycházejí davy ohromených diváků, rodičů a dětí. Domácí kino už doma možná mají, ale tohle …

Využijte příležitosti

Také masáž ze strany výrobců je v plném proudu a 3D se skloňuje ve všech pádech. V televizní technice už spojení písmen H a D netáhne tolik jako dřív, naopak 3D nabízí ten správný marketingový tahák.

Firmy jedna za druhou oznamují nové trojrozměrné televize, LCD a další přístroje. Společně s nimi přichází filmy a software s podporou třetího rozměru. Fotoaparáty a kamery se už jen těžko předhánějí počtem pixelů, nebo inteligentním ovládáním a tento nový směr by měl přinést další zisky i do tohoto segmentu.

To vše vytváří jednu podstatnou věc důležitou pro váš prodej – poptávku.

bitcoin_skoleni

Bez ohledu na to, jestli současná 3D technologie je ta finální nebo ne, prodávat se bude. Také je jasné, že směr je správný a logo 3D se zcela jistě bude kolem nás objevovat čím dál víc. V současné době jde o módní záležitost a hi-tech vychytávku pro fajnšmekry, ale zároveň správnou chvíli svést se na vlně zájmu a přidat několik 3D produktů do vašeho portfolia.


Autor zajišťuje PR, marketing a technickou podporu pro firmu Sapphire. V IT působí od roku 1991 a zajímá se o technologické novinky všeho druhu (IT, auta, hudba, spotřební elektronika atd.).  Ve volném čase sportuje, cestuje a věnuje se rodině.

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
IDC: Trh zařízení pro chytrou domácnost ožívá, ale velmi pomalu
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
Comguard se stává součástí portfolia MAM Private Equity Fund
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
ČMIS: IT sektor je na NIS2 připraven, řada firem nikoli
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?