Určitě jste už viděli nějaký film, fotografii, nebo i program či hru s obrovskou reklamou „nyní ve 3D“, a pokud ne, tak jistě brzy uvidíte. Třetí rozměr je prostě hit a nechme stranou, že tyto technologie nejsou ve všech případech opravdu nové ani tak realistické, ostré a příjemné, jak bychom si přáli.
Reálný pohled není jenom rozpoznání hloubky obrazu, které simulují dnešní technologie. Dokud se nemůžeme rozhlédnout kolem sebe ve virtuálním světě filmu či hry, o virtuální realitu nejde. Navíc si stále musíme pomáhat různými brýlemi, speciálním softwarem a podobně.
Co je ale důležité pro obchod, je zájem ze strany nakupujících. Začalo to v kinech, ze kterých vycházejí davy ohromených diváků, rodičů a dětí. Domácí kino už doma možná mají, ale tohle …
Využijte příležitosti
Také masáž ze strany výrobců je v plném proudu a 3D se skloňuje ve všech pádech. V televizní technice už spojení písmen H a D netáhne tolik jako dřív, naopak 3D nabízí ten správný marketingový tahák.
Firmy jedna za druhou oznamují nové trojrozměrné televize, LCD a další přístroje. Společně s nimi přichází filmy a software s podporou třetího rozměru. Fotoaparáty a kamery se už jen těžko předhánějí počtem pixelů, nebo inteligentním ovládáním a tento nový směr by měl přinést další zisky i do tohoto segmentu.
To vše vytváří jednu podstatnou věc důležitou pro váš prodej – poptávku.
Bez ohledu na to, jestli současná 3D technologie je ta finální nebo ne, prodávat se bude. Také je jasné, že směr je správný a logo 3D se zcela jistě bude kolem nás objevovat čím dál víc. V současné době jde o módní záležitost a hi-tech vychytávku pro fajnšmekry, ale zároveň správnou chvíli svést se na vlně zájmu a přidat několik 3D produktů do vašeho portfolia.
Autor zajišťuje PR, marketing a technickou podporu pro firmu Sapphire. V IT působí od roku 1991 a zajímá se o technologické novinky všeho druhu (IT, auta, hudba, spotřební elektronika atd.). Ve volném čase sportuje, cestuje a věnuje se rodině.