3D – prodejní tahák nebo buzz word?

18. 5. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor:
Technologie 3D je zde. Jaký je ale její prodejní potenciál? Vyplatí vám jako prodejci nákup nových produktů?

Určitě jste už viděli nějaký film, fotografii, nebo i program či hru s obrovskou reklamou „nyní ve 3D“, a pokud ne, tak jistě brzy uvidíte. Třetí rozměr je prostě hit a nechme stranou, že tyto technologie nejsou ve všech případech opravdu nové ani tak realistické, ostré a příjemné, jak bychom si přáli.

Reálný pohled není jenom rozpoznání hloubky obrazu, které simulují dnešní technologie. Dokud se nemůžeme rozhlédnout kolem sebe ve virtuálním světě filmu či hry, o virtuální realitu nejde. Navíc si stále musíme pomáhat různými brýlemi, speciálním softwarem a podobně.

Co je ale důležité pro obchod, je zájem ze strany nakupujících. Začalo to v kinech, ze kterých vycházejí davy ohromených diváků, rodičů a dětí. Domácí kino už doma možná mají, ale tohle …

Využijte příležitosti

Také masáž ze strany výrobců je v plném proudu a 3D se skloňuje ve všech pádech. V televizní technice už spojení písmen H a D netáhne tolik jako dřív, naopak 3D nabízí ten správný marketingový tahák.

Firmy jedna za druhou oznamují nové trojrozměrné televize, LCD a další přístroje. Společně s nimi přichází filmy a software s podporou třetího rozměru. Fotoaparáty a kamery se už jen těžko předhánějí počtem pixelů, nebo inteligentním ovládáním a tento nový směr by měl přinést další zisky i do tohoto segmentu.

To vše vytváří jednu podstatnou věc důležitou pro váš prodej – poptávku.

bitcoin_skoleni

Bez ohledu na to, jestli současná 3D technologie je ta finální nebo ne, prodávat se bude. Také je jasné, že směr je správný a logo 3D se zcela jistě bude kolem nás objevovat čím dál víc. V současné době jde o módní záležitost a hi-tech vychytávku pro fajnšmekry, ale zároveň správnou chvíli svést se na vlně zájmu a přidat několik 3D produktů do vašeho portfolia.


Autor zajišťuje PR, marketing a technickou podporu pro firmu Sapphire. V IT působí od roku 1991 a zajímá se o technologické novinky všeho druhu (IT, auta, hudba, spotřební elektronika atd.).  Ve volném čase sportuje, cestuje a věnuje se rodině.

Čtěte dále

Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
Arrow Electronics v EMEA spouští Cloud Amplification Program
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
Coffee break: Když Wi-Fi potřebuje překonávat i kovové zdi
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %
Canalys: Příprava na AI je v plném proudu, investice do cloudové infrastruktury vystřelily o 21 %