Y Soft uvedl SafeQ 5, novou verzi svého řešení pro správu tisku

Pátá verze SafeQ uvedením platebního terminálu rozšiřuje cílovou skupinu řešení na instituce, které nabízejí placené tiskové služby.

Y Soft uvedl SafeQ 5, novou verzi svého řešení pro správu tisku




Společnost Y Soft uvedla pátou verzi YSoft SafeQ, svého klíčového produktu pro firemní správu tisku, kopírování a skenování. Výrobce tvrdí, že SafeQ 5 přinese až 30% úspory nákladů na tisk, zjednodušení ovládání a vyšší zabezpečení. Novinkou má být platební systém a graficky názorný systém reportování.

Náš produkt je určený pro všechny středně velké a velké společnosti, ale největší zlepšení s poslední verzí pocítí zejména firmy, školy a instituce, které nabízejí kopírování, skenování či tisk za úplatu,“ uvedl k nové verzi Václav Muchna, CEO společnosti.

YSoft SafeQ poskytuje jednotnou platformu pro všechny nabízené funkcionality, což má zajistit přehlednou správu. Produkt disponuje funkcí Private Cloud, která má zajistit centrální správu a monitoring všech tiskových služeb v rámci celé firmy včetně poboček, a to prostřednictvím jednotného webového rozhraní.

Řešení dále umožňuje nastavovat role jednotlivým uživatelům, skupinám či oddělením, opět prostřednictvím webového administrativního rozhraní. Odtud lze získat i grafické reporty s analýzou relevantních aktivit pro management.

Pro uživatele nová verze přináší nový uživatelský terminál, kde má ke spuštění tisku stačit jeden stisk místo dřívějších čtyř.

Pro velké firmy verze SafeQ 5 zase uvádí ovládací server, který má zvládnout online spravovat až 200 tiskáren.

Dostupnost

Obecná dostupnost nové verze na trhu je naplánovaná na 17. březen 2014.








Úvodní foto: Y Soft

Komentáře