Oracle: Cloud Office a Open Office 3.3

Společnost Oracle představila kancelářské balíky Oracle Cloud Office a Open Office 3.3. Jedná se o komplexní sady založené na otevřených standardech, které lze používat na desktopu, webu i mobilních zařízeních.

Oracle: Cloud Office a Open Office 3.3




Oracle Office je založen na formátu ODF (Open Document Format) a otevřených webových standardech. Uživatelům umožňuje sdílet soubory na jakémkoliv systému, protože je kompatibilní jak s dokumenty sady Microsoft Office, tak i s publikačními nástroji aplikací Web 2.0.

Oracle Cloud Office a Oracle OpenOffice 3.3 jsou kancelářské sady, které Umožňují pracovat s textem, tabulkami, prezentacemi i obrázky.

Oracle Cloud Office 1.0 je kancelářský balík pro práci z prostředí webového prohlížeče nebo mobilních zařízení. Umožňuje spolupráci ve stylu aplikací web 2.0 a přístup k dokumentům z mobilních zařízení. Kompatibilita se sadou Microsoft Office a integrace s Oracle Open Office dovoluje plnohodnotné úpravy prezentací, textů nebo tabulek i v režimu off-line.

Oracle Open Office 3.3 nabízí firmám nové konektory k Oracle Business Intelligence, Oracle E-Business Suite, dalším aplikacím společnosti Oracle a k serveru Microsoft Sharepoint. Umožňuje tak integraci do stávající softwarové infrastruktury podniku. Poplatky za licenci jsou podle výrobce oproti sadě Microsoft Office až pětkrát menší.

Zákazníci a partneři mohou Oracle Cloud Office nasadit na svém vlastním hardwaru a softwaru (on-premise), v režimu on-demand nebo jako službu (SaaS, Software-as-Service).

Doporučení koncové ceny:

  • Oracle Open Office Standard Edition – 1 034 Kč/uživatel.
  • Oracle Open Office Enterprise Edition -  1 863 Kč/uživatel (min. 100 uživatelů).
  • OppenOffice.org Premier Support (1 rok) – 828 Kč/uživatel.






Komentáře