Oracle: aplikace pro řízení vztahů se zákazníky CRM On Demand 19

Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management) s podporou cloud computingu a mobilního přístupu.

Oracle: aplikace pro řízení vztahů se zákazníky CRM On Demand 19




Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu. Řešení lze podle prohlášení výrobce personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z e-mailového klienta.

Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci, uvedla společnost. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet čas ručními aktualizacemi.

Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).

Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace.

Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro řadu oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.

Doporučená koncová cena:







Komentáře