Canyon: limitovaná edice

Nová řada produktů je určena zejména pro mladší generaci, i proto se Canyon rozhodl věnovat 5 % ze zisku na program pro pomoc dětem.

Canyon: limitovaná edice




Limitovaná edice chce oslovit mladší, moderní lidi z měst, kteří hledají jedinečné produkty, které se stanou součástí jejich životního stylu.

„Graffiti patří k mladým lidem a k městu. Vyjadřuje nezávislost, chuť se odlišit a touhu nesmířit se s konvencemi ani životním stylem dospělých. Je to trend, který má myšlenku i hloubku,“ říká Petr Karbus, marketingový ředitel společnosti ASBIS CZ, která je exkluzivním distributorem produktů Canyon na českém a slovenském trhu.

„Vnímáme zájem mladší generace o produkty, které splňují nejen nejpřísnější technologická kritéria, ale jež dokážou zaujmout také netradičním designem. Věříme, že se budou lidem líbit tak, jako se líbí nám,“ dodává Petr Karbus.

Pět barevných graffiti vzorů bylo inspirováno soutěží Canyon Urban Art, která se konala na jaře loňského roku. „Naším cílem bylo vytvořit něco nového a odvážného,“ říká generální ředitel Canyon/Prestigio pro ČR a SR Martin Zeman. „Chtěli jsme změnit zavedené standardy, zbořit hranice a dokázat, že technologická dokonalost neznamená automaticky chlad a nudu. Nejsme typickou IT značkou,“ dodává Martin Zeman.

Limitovaná edice zahrnuje šest řad výrobků s názvy inspirovanými pohyby a triky skateboardistů:

-          Tailslide super optická myš

-          Truckhook Webkamera 1.3 megapixel

-          Alley-Oop DJ stylová sluchátka

-          Railwhip Pilot look sluchátka

-          Kickflip tašky pro 13.3“ a 16“ notebooky

-          Noseslide obaly pro 10“, 13.3“ a 16“ notebooky

Limitovaná edice navíc přispěje k vzdělávacím a integračním projektům určeným dětem z ulice v rozvojových zemích. Canyon věnuje na tyto projekty 5 % ze zisku z prodeje. Na charitativním projektu pracuje s nizozemskou neziskovou organizací Net4Kinds Aid Foundation.







Komentáře