Hlavní navigace

Veracomp podpořil projekt Kick Italy 2017

4. 5. 2017 6:46

Sdílet

Veracomp je partnerem akce Kick Italy 2017, která má za cíl zdolat Giro d’Italia na koloběžkách a zároveň podpořit děti s těžkým kombinovaným postižením.

Před čtyřmi lety se šestičlenný tým koloběžkářů pod názvem Kick France 2013 vydal do Francie zdolat nejprestižnější cyklistický závod Tour de France. Nyní je jich sedm a se stejnou vůlí i silou v nohách jede tým Kick Italy 2017 zkusit něco, o co se ještě nikdo v historii nepokusil. Ujet stý ročník Gira d ́Italia na koloběžce.

Na trasu závodu vyrazí sedmička statečných den před slavnostním startem, tedy 4. května. Čeká je 3 615 kilometrů dlouhá pouť na koloběžkách značky Kickbike a Yedoo. Každou etapu musí vždy zdolat den před cyklistickým pelotonem. Každý den musí ujet v průměru 171 kilometrů. To všechno ne na kolech za čtvrt milionu, ale na koloběžkách za patnáct tisíc.

Akce Kick Italy 2017 má také charitativní rozměr s názvem Kick Crocodile. Ten vznikl spojením Kick Italy a Pink Crocodile, což je charitativní organizace, která pomáhá dětem s těžkým kombinovaným postižením. S každým najetým kilometrem budou koloběžkáři sbírat peníze. Vybrané prostředky se použijí na stavbu unikátní nové školy a dětského hospice Pink Crocodile School.

„Zapojit se může každý. Stačí si nainstalovat aplikaci Strava, přihlásit se ke skupině kickcrocodile, stoupnout na koloběžku a začít sbírat kilometry. Za každý kilometr nakrmíte růžového krokodýla jednou korunou. Kluci na Giro d’Italia nasbírají více než 20 000 km“, říká ředitelka organizace Pink Crocodile, Dagmar Herrmannová.

Ambasadorem projektu Kick Crocodile se stal David Svoboda, olympijský vítěz v pětiboji z Londýna, který říká: „kolik ujedeš je jen na tobě, ale pamatuj, každý kilometr navíc je i další korunou navíc!“

Veracomp se stal jedním z partnerů tohoto tak trochu bláznivého projektu, protože v sobě kombinuje několik cílů. Kromě toho sportovního je to cíl inspirativně-motivační, kdy borci z týmu Kick Italy svými besedami, tréninky a otevřenými vyjížďkami inspirují lidi ke změně životního stylu a pak také o charitativní cíl ve spojení s Pink Crocodile, který zapadá do naší strategie společenské odpovědnosti“, říká Lucie Stránská, PR manažerka Veracompu.

4. 5. 2017 6:46
Redakce nenese zodpovědnost za správnost a platnost uvedeného textu. Obsah vkládají distributoři a výrobci.