Zoot spustil prodejní portál propojený se sociálními sítěmi

Na webu zoot.cz odstartovala služba, která nabízí kombinaci vyžádaného marketingu a sociálního nakupování. Jak ji mohou využít reselleři?



Zoot staví na budování relevantního a dobrovolného vztahu mezi zákazníky a značkami.Zoot.cz byl spuštěn na začátku června a má za sebou silné personální zázemí v podobě Josefa Havelky, zakladatele Leo Burnett Advertising v ČR, a Ladislava Trpáka, zakladatele internetové reklamní agentury Advertures. Mezi svými prvními kienty uvádí padesátku českých e-shopů, ale i známe výrobce jako je Canon, nebo Samsung.

Nová platforma funguje na základě dohody se zákazníkem, o jaká sdělení má zájem a jakou formou chce být informován. Zoot následně za uživatele vybírá a hledá nejlepší nabídky zboží (slevy, limitované kolekce a výhodné akce) podle jeho preferencí. Eliminuje tedy problém zasílání nevyžádaných informací a využívá potenciálu skupiny, která má o daný produkt/značku zájem.

Využití Zootu jako prostředku zviditelnění firmy a jejích produktů lze doporučit každému ať už malému podnikateli, nebo velikému obchodnímu řetězci, případně e-shopu. Je to ideální příležitost pro ty, kteří na trhu teprve začínají, nemají vytvořený svůj brand, respektive nemají dostatek peněz, aby kolem své nabídky udělaly pořádné promo. Řada firem se na nás skutečně obrací již teď a v současné době připravujeme mediální kampaně, které se budou točit hlavně kolem aktuálních nabídek v Zootu. A to je právě příležitost, jak se zviditelnit bez toho, aby začínající firmy musely investovat do vlastních kampaní," uvedl na dotaz ChannelWorldu, jak mohou Zoot využít prodejci IT, Josef Havelka, zakladatel služby.

Jak Zoot funguje?

Zoot stojí na principu vyžádaného marketingu a sociálního nakupování. „Uživatelům přinášíme nabídky v podobě slev, akcí, bonusů nebo nových produktů od značek, které si sami předem vybrali. Nemusejí hledat nejlepší nabídky – Zoot je najde za ně. Zobrazí jim je na jejich osobním profilu, případně pošle upozornění e-mailem. V tom jsme o krok dále před různými srovnávači cen,“ vysvětlil Josef Havelka.

Sociální nakupování je založeno na šíření zpráv mezi fanoušky značek a jejich přáteli. Fanoušci značek se sdružují a tím získávají přístup k zajímavým nabídkám, akcím a novinkám. Zoot umožňuje zákazníkům stát se fanoušky značek a své tipy na nabídky a komentáře sdílet s komunitou jejich přátel v sociálních sítích.

„27 % uživatelů sociálních sítí v České republice jsou fanoušci značek a jejich počet neustále roste. V době, kdy jsou uživatelé zahlcováni informacemi a kampaněmi o nových službách a produktech, důvěřují stále více doporučení svých přátel. Zoot nemá ambice vytvářet další sociální siť à la Facebook, ale je její nadstavbou zaměřenou na vztah značky a fanouška.,“ doplnil Ladislav Trpák, chief idealist společnosti Zoot.

Službu a více informací najdete na stránkách www.zoot.cz.

Zdroj: Zoot, ChannelWorld







Komentáře