Tech Data si chce partnery zavázat novým programem

Tech Data Distribution, český a slovenský IT distributor, oznámila spuštění věrnostního programu Tech Loyalty. Na co partnery láká?

Tech Data si chce partnery zavázat novým programem



Tech Data si chce partnery zavázat přes nový program Od 1. 3. 2012 spustila Tech Data Distribution věrnostní program Tech Loyalty, který navazuje na dřívější TD Dreams. Jeho správa probíhá plně přes on-line aplikaci inTouch.

Systém fungování programu zůstává stejný jako TD Dreams. Tech Data vyhlásí zařazení vybraných produktů do programu. Ty budou na webu označeny ikonkou s příslušným počtem bodů, který budou resellerovi přiděleny za jejich nákup.

Další možností získání bodů je dosažení stanoveného obratu ve vyhlášených promo akcích na určité skupiny zboží. Za obratové akce se body na účet přičítají vždy následující pondělí.

Katalog odměn podle počtu bodů

Po nasbírání dostatečného množství bodů bude partner odměněn cenou za věrnost, kterou si sám vybere z katalogu cen. Partneři si obvykle mohou vybírat z elektroniky, hraček, nářadí, kosmetiky apod.

Body lze čerpat kdykoliv po dosažení potřebné hranice. Platnost bodů je však omezena na jeden rok od jejich připsání.

„Na náš věrnostní program jsme vždy měli ze strany našich zákazníků velice pozitivní ohlas. S novou obchodní a informační aplikací inTouch jsme chtěli zmodernizovat i náš věrnostní program,“ uvedl v tiskovém oznámení Petr Pavlíček, marketingový ředitel společnosti Tech Data Distribution.

Přehled akcí, stav bodového účtu, katalog cen i samotná pravidla programu Tech Loyalty reselleři naleznou na webu Tech Data Distribution po přihlášení v sekci Podpora prodeje/Tech Loyalty.


Zdroj: Tech Data Distribution, ChannelWorld







Komentáře