Studie: Prodejní kanál očekává, že hlavním zdrojem příjmů budou do roku 2020 služby

V průzkumu Brocade mezi 500 channel organizacemi po celém světě jich téměř polovina uvedla, že profesionální služby budou do roku 2020 jejich hlavním zdrojem příjmu. Uvádíme pět tipů, podle kterých vybrat vhodného výrobce.

Studie: Prodejní kanál očekává, že hlavním zdrojem příjmů budou do roku 2020 služby



Studie: Prodejní kanál očekává, že hlavním zdrojem příjmů budou do roku 2020 službyStudie společnosti Brocade ukazuje, že v současnosti představují u většiny dotázaných channel partnerů tržby za služby méně než 25 % jejich současných příjmů.

Tento průzkum zdůrazňuje význam pružných a dostupných partnerských programů ve vývoji prodejního kanálu směrem k úspěšným dodávkám služeb,“ uvedl Chuck Bartlett, viceprezident a generální ředitel AIS v Tech Data.

Studie také odhalila, že kromě přímé konkurence, jsou ambice channel partnerů  v oblasti poskytování IT služeb brzděny nedostatkem inovativních řešení výrobců, přespříliš složitými programy a proprietárními technologiemi.

Průzkum dále poukazuje na to, že nedostatek flexibility a schopností výrobců brání resellerům v posunu směrem ke cloudovým službám.

Z pohledu zákazníků studie tvrdí, že roste poptávka klientů po profesionálních službách. Způsobuje ji především složitost a omezení kapitálových výdajů (na druhou stranu výrazný přechod na provozní náklady je trochu krátkozraké řešení – také tyto náklady lze rozpočtem omezovat, pozn. red.).

Jen 11 % respondentů se pokouší u svých výrobců získat inovativní řešení financování a 19 % hledá marketingové fondy, které jsou zásadní při budování značky a pověsti (místo prodeje s co nejnižší cenou).

Zvažujete poskytování IT služeb? Odpovězte si na tyto otázky:

  • Podporují nebo brání strategie, vize a přístupy k návrhu technologií výrobců, se kterými spolupracujeme, naši schopnost maximalizovat příjmy z profesionálních služeb?
  • Konkurují nám naši výrobci v příležitostech poskytování profesionálních služeb?
  • Přidávají naši výrobci hodnotu prostřednictvím skutečně odlišných technologií?
  • Poskytují naši výrobci financování, které řeší omezení zákazníků na straně kapitálových investic?
  • Poskytují naši výrobci marketingové fondy, přístup k odborným znalostem a nástrojům, které nám umožní budovat naši značku?


Zdroj: IDG News Service








Úvodní foto: © Picture-Factory - Fotolia.com

Komentáře