Samsung změnil servisního partnera

Samsung a jeho autorizovaný servis Dileris ukončily spolupráci s platností k 20. 1. 2009. Proč mění výrobce servisního partnera IT a kdo se jím stal? Jaké jsou další plány Samsungu v oblasti servisních služeb?



Dileris nahradí Český servisUkončení spolupráce oznámila v tiskové zprávě společnost Samsung, respektive její česká organizační složka Samsung Zrt. „Veškeré servisní služby týkající se IT produktů Samsung pro všechny klienty v České republice zajišťuje, počínaje 21. 1. 2009, společnost Český servis," uvedl výrobce.

„Společnost Český servis je na převzetí servisních závazků Samsung připravena, zákazníků se tedy tato změna v žádném případě nedotkne. V blízké budoucnosti bude navíc servisní síť pro IT významně posílena v souladu se strategií společnosti Samsung zvyšovat zákaznickou spokojenost.," komentoval dále v tiskové zprávě David Mrzena, C/S Manager CZ ve společnosti Samsung.

„Důvodem ukončení spolupráce bylo zejména dlouhé vyřizování oprav harddisků a optických mechanik," uvedl pro ChannelWorld David Mrzena. Na příčinách ukončení spolupráce se ale bývalí partneři zřejmě neshodnou. Na webových stránkách Dilerisu se totiž také objevilo oznámení o ukončení spolupráce, to dále odkazuje na sekci Infolinka, kde je uvedena česká, a dokonce i maďarská pobočka Samsungu jako dlužník. Zástupci Dilerisu dále odmítli situaci komentovat.

Další rozšíření servisní sítě Samsung by mělo proběhnout během února. Kdo by se měl přidat k servisním partnerům, zatím výrobce neupřesnil. „Nevylučujeme ani rozšíření o třetího partnera během druhého kvartálu," doplnil pro ChannelWorld David Mrzena.

Kontakty a přehled poboček Českého servisu najdete zde.







Komentáře