Oracle spouští novou úroveň IT podpory - Platinum Services

Společnost Oracle uvádí Platinum Services, nové prémiové služby zahrnující vzdálený monitoring, rychlou odezvu na problémy či automatizované nasazování aktualizací. Nenabídne je však přes partnery

Oracle spouští novou úroveň IT podpory - Platinum Services



Oracle spouští novou úroveň IT podpory - Platinum ServicesOracle chce nabízet proaktivní přístup pro odhalení a automatickou nápravu potíží dříve, než se mohou negativně projevit.

Při aktivaci prémiových služeb si zákazníci nainstalují bránu pro vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do vnitrofiremního prostředí.

Oracle zvolil odlišný model, než provozují například společnosti HP či Dell, a nebude tyto služby nabízet přes partnery

Služby jsou k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Řešení kategorie Platinum jsou společně navržena a testována a je k nim poskytována jednotná podpora.

Služby Oracle Platinum Services jsou podle společnosti v současnosti již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace údajně nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.

Služby Oracle Platinum Services v číslech

  • Odezva po nahlášení problému do 5 minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.
  • Obnova systému nebo předání problému odpovídajícímu vývojovému týmu do 15 minut
  • Společné ladění do 30 minut.
  • Monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu
  • Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů.

Zdroj: Oracle








Úvodní foto: © reji - Fotolia.com

Komentáře