Lidé: Marek Šalanda marketingovým ředitelem Czech Computer

Novým marketingovým ředitelem internetového obchodu Czech Computer (CZC.CZ) se stal Marek Šalanda. Jako člen vedení bude mít na starosti řízení všech marketingových aktivit společnosti. Jaké jsou plány e-shopu na českém trhu?



Marek Šalanda, marketingový ředitel Czech Computer.Do týmu jednoho z největších internetových prodejců výpočetní techniky a elektroniky přišel Marek Šalanda (35) z pozice ředitele marketingu společnosti Intelek, distributora s přidanou hodnotou (VAD) v oblasti komponent datových a telekomunikačních sítí.  Předtím pracoval téměř 10 let v předních odborných ICT vydavatelstvích na pozici šéfredaktora a později člena managementu. Specializoval se přitom na rozjezdy nových mediálních projektů.

O marketing internetového obchodu s více než miliardovým obratem se dříve starali přímo majitelé obchodu. Pro nástup nového ředitele se rozhodli z důvodu nové strategie expanze firmy Czech Computer na českém trhu. Do té patří mimo jiné otevírání kamenných poboček pro výdej zboží, které má internetový obchodník v současnosti již čtyři.

V tuto chvíli probíhají výběrová řízení na některé další pozice v marketingovém oddělení, současně s tím nastává převedení veškerých marketingových aktivit, které byly dosud rozděleny do různých částí firmy, pod jedno oddělení, abychom mohli komunikovat jednotně. K tomu bude sloužit i nově vytvářená komunikační strategie,“ upřesnil pro ChannelWorld první kroky v pozici Marek Šalanda.

Nový ředitel marketingu CZC.CZ příležitostně nadále působí jako autor v řadě médií. Pro tištěný speciál ChannelWorldu pořádá pravidelná diskusní setkání se zástupci resellerů, distributorů a výrobců IT. Mezi jeho zájmy dále patří především cykloturistika. Na kole absolvoval měsíční až několikaměsíční přejezdy kontinentů a jejich částí. Zážitky a zkušenosti ze svých cest publikuje, nebo o nich přednáší.

Pro více informací zamiřte na www.czc.cz.

Zdroj: ChannelWorld, Czech Computer







Komentáře