Lidé: Jan Gažovský komerčním ředitelem sítě Electro World

Electro World jmenoval na pozici komerčního ředitele v České republice a Slovensku Jana Gažovského. Budou se zavírat další pobočky nebo naopak stavět nové?



Jan Gažovský absolvoval Ekonomickou univerzitu Bratislava, fakulta v Košicích, mezi jeho koníčky patří lyžování, squash, badminton. Je ženatý, má dceru Ivanku.Jan Gažovský přišel do České republiky v roce 2001 a začal pracovat v obchodním řetězci Carrefour na funkci nákupčího bílé techniky. Své zkušenosti pak zhodnotil ve společnosti Electro World Česká republika, kam nastoupil nejdříve jako sales manažer zodpovědný za kategorii počítačů. Z této pozice postoupil na pozici Head of Category Electro Worldu Central Europe.

Jako komerční ředitel na českém a slovenském trhu, kde má Electro World celkem 19 prodejen a internetový obchod, je se svým týmem od září zodpovědný za obchodní strategii společnosti, nastavení obchodní spolupráce s dodavateli, cenovou a sortimentní strategii.

Bez zajímavosti není ani shrnutí cílů Jana Gažovského, které zaslal ChannelWorldu. Mělo by jít především o prohloubení spolupráce se stávajícími dodavateli, modernizaci stávajících prodejen a výrazné navýšení prodeje internetového obchodu v rámci multichannel strategie Electro Worldu.

Modernizace stávajících prodejen by přitom měla znamenat nový layout prodejen, lepší prezentaci high end výrobků (např. u televizí zákazník na jedné obrazovce uvidí rozdíl mezi normálním a HD signálem), zavedení interaktivních displejů a živé prezentace s možností vyzkoušet si vystavené výrobky.

Zavírání? Spíše rozšiřování

V tomto roce Electro World mimo jiné oznámil prodej svých maďarských poboček. Zajímalo nás proto, zda se české a slovenské síti chystají nějaké změny. „Neplánujeme zavřít žádnou prodejnu. Naopak prověřujeme možnosti rozšíření naší sítě obchodů v Čechách a na Slovensku,“ uvedla na dotaz Anna Rumianová, marketingová a e-commerce manažerka Electro World Central Europe.

Electro World rozšiřoval také své služby. Upozorňovali jsme například na zavedení služby vrácení peněz zákazníkům, kteří přišli po nákupu v řetězci o práci.







Komentáře