Lenovo snížilo ceny záručních balíčků

Lenovo změnilo ceny záručních balíčků obsahujících ochranu proti náhodnému poškození. K čemu pojištění ThinkPad Protection slouží a jak můžete vydělat na jeho prodeji?



Lenovo snižuje ceny balíčků rozšířené záruky pro notebooky a tablety ThinkPad (Foto: X200 Tablet) Lenovo nabízí ke svým notebookům ThinkPad rozšířenou záruku na servis v případě poškození. Za příplatek může váš zákazník získat prodloužení záruky o dva roky a servis přímo v místě bydliště. Za dodatečných 400 Kč navíc dostane rozšíření o ochranu proti náhodnému poškození.

Záruční balíček proti náhodnému poškození znamená pro vašeho zákazníka jistotu, že pokud notebook omylem přejede autem, shodí ze stolu nebo polije kávou, má zajištěnou opravu zdarma. Ochranu proti náhodnému poškození ThinkPad Protection tak můžete, při vysvětlování svým zákazníkům, přirovnat k havarijnímu pojištění na auto. V případě nehody si zákazník zajistí rychlou opravu bez dalších nákladů.

„Prodejci mají na prodeji rozšířené záruky marži 15-20 %, upřesnil výhody nabídky pro resellery Petr Berounský, Channel Sales Manager ve společnosti Lenovo.


Přehled cen rozšířených záruk ThinkPad Protection

Rozšíření záruky

 

Doporučená koncová cena

Původní doporučená koncová cena

z 1 roku carry in

na 3 roky on site

3 390 Kč

 

z 1 roku carry in

na 3 roky on site s ochranou proti náhodnému poškození

3 790 Kč

6 890 Kč

z 1 roku carry in

na 3 roky carry in

2 790 Kč

 

z 1 roku carry in

na 3 roky carry in s ochranou proti náhodnému poškození

3 190 Kč

4 490 Kč

z 3 let carry in

na 3 roky on site

790 Kč

 

z 3 let carry in

na 3 roky on site s ochranou proti náhodnému poškození

2 290 Kč

3 790 Kč

Zdroj: Lenovo


Pro zákazníka zvolte servisní balíček, který nejvíce vyhovuje jejich potřebám, jako je např. doba reakce a místo servisního zásahu. Službu můžete zákazníkovi nabídnout hned při prodeji notebooku nebo do 90 dnů od jeho pořízení.

Záruky jsou k dostání u všech autorizovaných distributorů Lenova. V Česku se jedná o AT Computers, eD' system Czech, SWS a Tech Data Distribution. Na Slovensku mají distribuci Lenova na starost Asbis SK, eD' system Slovakia a SWS Distribution SK.

Případné opravy zajišťují autorizovaní servisní partneři Lenovo. Jejich přehled naleznete zde. Požadavek na servis hardwaru lze nahlásit také přímo v IBM v pracovní době od 7.30 do 18.00 na telefonním čísle +420 272 131 316.







Komentáře