Konkurence: Czech Computer otevřel v Praze čtvrtou prodejnu

Internetový obchod Czech Computer (CZC.CZ) otevřel tento týden nové výdejní místo v Praze 8 u stanice metra Kobylisy. Jedná se v pořadí již o čtvrtou pobočku prodejce v Praze. Jaká je další strategie rozvoje prodejní sítě CZC.CZ?



Pohled do nové pobočky CZC.CZ u stanice metra Kobylisy.Nová pobočka byla otevřena v pondělí na adrese Kobyliské náměstí 261/8, 18200 Praha 8. Prodejna funguje jako výdejní místo internetového prodeje a pro vyřizování případných reklamací. Zákazníci e-shopu v ní mohou také poptávat odbornou pomoc. Otevřena je v pondělí až pátek od 10:00 do 19:00 hodin. O víkendech a svátcích je zavřeno.

Stejně jako všechny ostatní prodejny Czech Computer je nová pobočka vybavena terminály, na kterých mohou zákazníci objednávat zboží přímo na místě. Zboží, které je skladem, objednané na internetu do 16:00 hodin si mohou osobně vyzvednout ještě týž den. Kromě hotovosti se zde může platit kartami MasterCard a Visa.

Computer má v Praze ještě další tři pobočky. „Po Hájích, Lužinách a Václavském náměstí jsme prodejnou v Praze 8 Kobylisech pokryli prodejními místy prakticky celou Prahu,“ komentoval rozšíření Josef Matějka, ředitel a majitel Czech Computer.  V Hájích navíc obchodník nabízí zákazníkům showroom, kde si mohou produkty „osahat“. Další pobočka se nachází v Příbrami, kde je umístěn i centrální sklad. Tím ale rozvoj prodejní sítě internetového obchodníka nekončí.

CZC.CZ míří do regionů

V nejbližší době plánujeme otevření další pobočky, tentokrát v jednom z regionů. Umístění ještě prověřujeme, aby odpovídalo co nejvíce poptávce našich zákazníků,“ potvrdil ChannelWorldu Marek Šalanda, marketingový ředitel Czech Computer.

V další fázi bude Czech Computer fungování poboček vyhodnocovat a pro rozšiřování sítě se rozhodne podle výsledků. Ohlasy zákazníků na webu CZC.CZ nicméně nasvědčují tomu, že k další expanzi v budoucnosti dojde. Podobnou strategii již zvolil také internetový obchod Alza.cz a nedávné otevření třinácté pobočky nasvědčuje tomu, že jde o způsob prodeje, který se velkým e-shopům vyplatí.

Zdroj: ChannelWorld, Czech Computer







Komentáře