Konkurence: Alza útočí na slovenský trh bílého zboží

Jeden z hlavních slovenských e-tailů Alza.sk vstupuje do segmentu velké bílé elektroniky. Jaké má plány?

Konkurence: Alza útočí na slovenský trh bílého zboží



Konkurence: Alza útočí na slovenský trh bílého zbožíAktuáně slovenská pobočka e-tailu Alza nabízí více než 600 produktů bílého zboží a do konce roku plánuje navýšení portfolia na 800.

Přes internet se dnes prodá asi 20 % veškeré bílé techniky. Další potenciál online prodeje se bude odvíjet od toho, jaké služby navíc poskytne konkurenční trh zákazníkovi. Časem může podíl e-shopů dosáhnout až 30 %,“ odhaduje v tiskovém oznámení Martin Drdúl, obchodní ředitel společnosti Alza.cz, která slovenský e-shop provozuje.

Cílem Alza.sk je získat v průběhu dvou let první místo v internetovém prodeji segmentu bílé techniky. E-tail si myslí, že mu k tomu dopomůže jeho logistický systém, nadstandardní služby a skladová dostupnost.

Bílé elektro zboží je třetí nejprodávanější kategorií na internetu a podle cenového srovnávače heureka.sk má s jeho nákupem zkušenost až 29 % nakupujících on-line. „Největší zájem je o pračky a ledničky. Dynamicky rostoucí kategorií jsou sušičky prádla, jejichž výhody začíná objevovat stále více zákazníků,“ tvrdí Drdúl.

Novinkou mezi službami Alza.sk je tzv. AlzaDrive, který nabízí zákazníkům v Bratislavě odběr zboží přímo do auta. Po otestování se jejich chystá zavést i Alza.cz.

Zdroj: Alza.sk








Úvodní foto: © mrgarry - Fotolia.com

Komentáře