Konkurence: Altron mění logo a chce expandovat

Skupina Altron, poskytovatel služeb a řešení pro datová centra a systémový integrátor, představila nové logo i novou strategii a oznámila plány na expanzi na trhy východní Evropy a Balkánu. Jaké bude postavení české pobočky?



Nové logo skupiny AltronAltron seznámil své zákazníky se strategií společnosti na konferenci Data Center World 2009, kterou uspořádal na konci května. Kromě představení nového loga vyjádřili zástupci společnosti touhu expandovat na další trhy a nabídnout nové služby.

Nové logo, které pochází z dílny Studia Najbrt grafika Aleše Najbrta, vychází z dlouholeté tradice modrého loga skupiny a grafický prvek umožní jednoznačnou identifikaci společností, které do skupiny Altron patří. Aleš Najbrt byl i autorem loga, které Altron dosud používal.

„Regionální expanzi skupiny Altron chápeme jako příležitost k dalšímu dlouhodobému růstu a budování pozice leadera v regionu východní a jihovýchodní Evropy," uvedl v tiskovém oznámení Miloš Macúch, předseda představenstva skupiny Altron. Zkušenosti s expanzí skupina získávala již v minulých letech, například dodávala pro bulharskou pobočku energetické firmy ČEZ datové centrum, podobně aktivity na Ukrajině vyvrcholily letos založením samostatné pobočky. Zkušenosti má Altron i z Ruska, kde realizoval zakázky pro ruskou pobočku finanční společnosti Home Credit.

„Český trh pro nás zůstává stále důležitým. Již nyní slouží česká pobočka Altron jako kompetenční a vývojové centrum celé skupiny a podobně tomu bude i nadále," doplnil Miloš Macúch.

Vedle regionální expanze ohlásila skupina Altron práci na intenzivním rozvoji služeb, které s sebou přinesou nové produkty a řešení vyvíjené specialisty společnosti. Z dodavatele záložních zdrojů a motorgenerátorů se Altron nejprve v minulosti přeorientoval na datová centra a vyrostl z dodavatele technologických celků v systémového integrátora. V posledních letech se vedle systémů síťového a záložního napájení začal soustředit i na chlazení datových center a rozšířil také portfolio služeb, a to na poli provozu, servisu a monitoringu a zejména v oblasti konzultací, auditů a studií.

„Začali jsme vyvíjet vlastní produkty, specifické služby a komplexní řešení. Chceme nadále rozvíjet i tyto aktivity, rozšiřovat vlastní produktové řady a vyvíjet své systémy a řešení," líčí posun produktového portfolia a záběru služeb celé skupiny Petr Kysučan, ředitel Altronu.

Skupina Altron vznikla v roce 1991 a v současnosti působí v šesti zemích, kde má přes 200 zaměstnanců. Její webovou prezentaci můžete navštívit tady.







Komentáře