Kerio Technologies rozšiřuje svou technickou podporu

Výrobce bezpečnostních řešení, Kerio Technologies, oznámil rozšíření celosvětové technické podpory. Jaké výhody přináší?

Kerio Technologies rozšiřuje svou technickou podporu



Provozní doba telefonické technické podpory byla prodloužena na 24 hodin denně pro pracovní denProvozní doba telefonické technické podpory byla prodloužena na 24 hodin denně pro pracovní den. Čtyři lokální kanceláře Kerio v České republice, USA, Velké Británie a Austrálie vytvoří frontu, která bude rozšířenou podporu poskytovat celosvětově. Telefonní čísla se nemění a pro Českou republiku nadále platí číslo +420 377 338 902 a pro Slovensko +421 22 086 6668.

V rámci standardní pracovní doby bude technická podpora poskytována v příslušném místním jazyce. Pokud zavolá zákazník mimo standardní pracovní hodiny, systém nabídne možnost přesměrování hovoru do pobočky Kerio, která je v tomto čase otevřená. Protože systém hovory přesměrovává, nemusí zákazník připlácet za mezinárodní volání. Rozšířená podpora je poskytována pouze v anglickém jazyce.

„Díky neustálému růstu počtu zákazníků jsme si stále více uvědomovali potřebu rozšířit úroveň poskytované technické podpory. Naši partneři a zákazníci tak díky rozšířené telefonické podpoře získávají jistotu, že v případě potřeby je Kerio vždy po ruce a oni dostanou nejlepší možnou asistenci,“ uvedl v tiskové zprávě Josef Zachariáš, viceprezident pro technickou podporu a školení Kerio.

Kromě telefonické podpory mohou zákazníci Kerio zadávat své požadavky také online na adrese support.kerio.cz.

Zdroj: Kerio







Komentáře