Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarů

Společnost Huawei, poskytovatel řešení v oblasti IC), oznámila spuštění své vánoční propagační kampaně „Ascend to New Heights“, která poběží i v České republice.

Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarů



Huawei spouští celosvětovou vánoční kampaň za 30 milionů dolarůGlobální propagační kampaň „Ascend to New Heights (Vystoupejte do nových výšin)“ byla v České republice spuštěna u příležitosti vánočních svátků a poběží od 7. do 31. 12. 2012.

Kampaň Huawei Device obsahuje on-line i offline aktivity a celkově zasáhne spotřebitele na 45 trzích v 15 regionech. Cílem je rozšířit povědomí o značce Huawei Device.

Spotřebitelé mohou navštívit stránku www.ascendtonewheights.com, kde se kromě získání dalších informací o programu kampaně mohou zúčastnit interaktivního závodu horkovzdušných balónů.

V této soutěži mohou vyhrát množství atraktivních cen, mimo jiné i večeře v nejlepších restauracích světa. Hlavní cenou je pak all-inclusive zájezd do Dubaje, kde na výherce čeká pobyt v jednom z nejluxusnějších a zároveň i nejdražších hotelů na světě pětihvězdičkovém Burdž al-Arab Hotel a privátní vyhlídkový let nad městem ve vrtulníku,“ uvádí Huawei v oznámení.

Spotřebitelé v České republice mohou vyhrát i další ceny v podobě 20x účasti pro dvě osoby na novoroční Huawei večeři v restauraci Aureole – Fusion Restaurant & Lounge umístěné ve 27. patře nejvyšší budovy v ČR (109 m), nebo 250 vstupenek do sítě multikin společnosti CineStar.

Spotřebitelé mohou informace o soutěži získat také přes mobilní aplikaci „Ascend to New Heights“ pro OS Android, iOS, RIM, a Windows.

Zdroj: Huawei Device








Úvodní foto: Huawei Device

Komentáře