HP má v Česku první „Store in Store“

Hewlett-Packard rozvíjí svůj koncept „obchodu v obchodu“ také v České republice a na Slovensku. První prodejna speciálně zaměřená na prodej značky HP byla otevřena v rámci sítě Comfor. Kolik dalších je v plánu a kdo se může zapojit?



Česká Miss 2009 Iveta Lutovská a Miss ČR 2001 Andrea Fišerová, která již léta pracuje v marketingovém týmu společnosti Hewlett-Packard, slavnostně otevírají první "Store in Store" HP v prodejně Comfor V prostorách prodejny Comfor v obchodním centru Nový Smíchov byl otevřen první značkový obchod HP v České republice. V prodejně zájemci najdou mimo jiné novinky v produktovém portfoliu HP, především notebooky, stolní počítače a tiskárny. „První značková prodejna znamená novou éru prezentace našich produktů," uvedl v tiskovém oznámení k příležitosti otevření obchodu Petr Trešl, marketingový manažer divize osobních počítačů HP Česká republika a Slovensko.

Co si můžete pod zmíněnou „novou érou" představit? Koncept obchodů, které se z významné části zaměřují na prodej produktů HP, funguje pod taktovkou výrobce v celém regionu EMEA (Evropa, Střední východ a Afrika). Tzv. „Store in Store" obchodů je v tomto regionu více než 170.

Značkový HP obchod funguje na základě smlouvy výrobce a prodejce. Zatímco dodavatel se v něm zavazuje vybavit prodejnu nábytkem, doplňky a marketingovým know-how, prodejce se upíše k orientaci významnější části obchodu na značku HP a k povinnosti mít dostupné novinky výrobce i příslušenství.

Reseller, který provozuje HP Store in Store, nakupuje u distributorů zboží dle svého uvážení (a smluvních podmínek) za standardní ceny. Provozovatel obchodu tedy těží zejména z marketingu výrobce. Do těchto obchodů jsou směřováni návštěvníci webové prezentace HP a jsou v nich například pořádány převáděcí akce produktových novinek.

„V České republice bychom do konce roku rádi otevřeli pět těchto prodejen, na Slovensku dvě. Nabídka je určena pouze pro retailové řetězce. Vybíráme z jejich prodejen podle atraktivity a dostupnosti jejich lokality," přiblížil pro ChannelWorld další plány a podmínky spolupráce Petr Trešl.

První akcí, která v nově otevřeném HP obchodě proběhla, byla nabídka pro nové zákazníky. „Prvních sto zákazníků, kteří si ve značkovém obchodě zakoupilo notebook anebo počítač HP Pavilion s procesorem od společnosti Intel, získalo jako dárek skvělou strategickou hru Empire Total WAR v ceně 1200 Kč zdarma," popsal nabídku Martin Wanke, marketingový ředitel sítě Comfor a distributora AT Computers. Následovat budou předváděcí akce HP TouchSmart, nebo notebooku pro ženy HP Mini 1100 Vivienne Tam Edition.







Komentáře