Dileris servisuje Genius

Genius, výrobce příslušenství v oblasti IT a spotřební elektroniky, má v České republice a na Slovensku nového servisního partnera. Proč se rozešel s původním a kam se nyní můžete obrátit s reklamací?



Dileris zajistí servis všech produktů Geius v Česku i na SlovenskuGenius podepsal s Dilerisem smlouvu o servisních službách s platností od začátku dubna. Nový servisní partner poskytuje podporu celému produktovému portfoliu Genius, které zahrnuje myši, klávesnice, webkamery, hráčské periferie, reproduktorové soustavy a domácí kina, sluchátka, digitální kamery, fotorámečky, tablety, MP3 přehrávače a další.

„Pro Genius je outsourcování servisní podpory Dilerisu dalším důležitým milníkem. Nové servisní středisko napomůže síti distributorů rozšířit počet prodejních míst i povědomí o značce napříč oběma zeměmi," uvedl Genius v oficiálním oznámení.

Původním servisním partnerem Geniusu byl SPV service. Ten je ovšem dceřinou firmou společnosti Konsigna, která v únoru definitivně ukončila činnost a vstoupila do insolvenčního řízení. Genius tak musel najít na trhu nového servisního partnera.

Dileris disponuje sítí osmi poboček v Česku a na Slovensku. Produkty Genius je servisní síť připravena přijímat okamžitě na všech těchto pobočkách. Ty jsou dostupné v Praze, Pardubicích, Brně, Ostravě, Plzni, Děčíně, Českých Budějovicích a Bratislavě.

V případě reklamace vadného produktu musíte vy nebo váš zákazník zaslat produkt do nejbližší pobočky Dileris, případně ho osobně donést. Servisní středisko po opravě či výměně zašle produkt zpět během pěti až deseti pracovních dnů. Adresy a kontakty jednotlivých středisek najdete zde.

Dileris nabízí rovněž řadu služeb, jako je přeprava zakázky tam i zpět, sledování zakázky online nebo helpdesk.

Autorizovanými distributory Geniusu pro Česko a Slovensko jsou 100Mega Distribution, AT Computers a Elko Trading.







Komentáře