D-Link uvedl služby pro domácnosti i podporu pro firmy

D-Link představil jednoduché řešení sledování streamu z IP kamery přes prohlížeč. Na tiskové konferenci 26. 5. v Praze zároveň uvedl technickou podporu pro firmy D-Link Assist. Jaké příležitosti otevírá?



IP kamery kompatibilní se službou mydlinkD-Link spouští bezplatný internetový portál mydlink, který nabízí uživatelům jednoduchý přístup k streamovanému záznamu z domácích IP kamer.

Službu na českém trhu podporují zatím IP kamery DCS-930L a DSC-932L, jejichž balení obsahuje instalační CD. Po nainstalování mydlink vyhledá podporované kamery. Přes jednoduché rozhraní je uživatel následně nakonfiguruje pro připojení k síti, což umožní přístup k záběrům odkudkoliv přes internet.

Kamery lze pak využít pro vzdálený dohled nad dětmi či domácími mazlíčky, ale i jako bezpečnostní řešení na chaty či domy v případě nepřítomnosti. Kamery jsou vybaveny funkcí detekcí pohybu, která může vzápětí odeslat e-mail.

Služba podporuje až čtyři kamery, k jejichž záznamu lze přistupovat kromě počítače také z mobilních platforem Apple (iPhone, iPad) a telefonů s OS Android pomocí bezplatné mobilní aplikace mydlink Lite.

Kompatibilní kamery DCS-930L a DSC-932L nabídnete zákazníkům za doporučené koncové ceny 1 699 Kč bez DPH, resp. 2 399 Kč bez DPH. Dražší verze zvládne i noční provoz (infračervené LED osvětlení). Obě kamery mají vestavěný mikrofon, procesor, webový server a Wi-Fi(n) modul pro přímé připojení k routeru.

Technická podpora pro komerční produkty

Výrobce spustil pro Českou republiku i Slovensko novou službu pro technickou podporu, údržbu a uplatňování záruky D-Link Assist.

Aleš Pícl, výkonný ředitel D-Linku pro ČR a SR, provázel tiskovou konferencí na služby mydlink a D-Link AssistSlužba umožňuje partnerům nabízet servis lokálních kvalifikovaných techniků pro zajištění údržby a výměny komerčních (byznys) produktů D-Link.

Program tak snižuje nároky na prodejce oblasti znalostí podmínek poskytování podpory. „Je nám tedy jasné, že pro naše prodejce může být dost náročné stát se odborníky na celou škálu těchto produktů. Služba D-Link Assist umožní partnerům, aby soustředili svoji pozornost na rozvíjení vztahů se zákazníky, zatímco D-Link zajistí technickou podporu,“ uvedl v oznámení Aleš Pícl, výkonný ředitel D-Linku pro ČR a SR.

D-Link Assist pokrývá tři standardní nabídky s třemi úrovněmi služeb (Gold, Silver, Bronze) včetně telefonní podpory.

  • Úroveň Gold: odezva téhož dne s garancí 24x7 (kontinuální provoz).
  • Úroveň Silver: odezva týž den během obvyklé pracovní doby.
  • Úroveň Bronze: odezva do dalšího dne.

Rozšíření záruky platí po dobu až pěti let, přičemž některá firemní řešení budou i nadále nabízena s omezenou záruční dobou.

Proč prodávat D-Link Assist?

Služba pro partnery znamená nový zdroj příjmů a možnost navýšení marže na projektu bez další investice času a prostředků. Partner takto zároveň nabízí přidanou hodnotu v podobě podpůrné služby.

Výrobce přebírá technická riziko za podporu na sebe a zajišťuje úspěšnost první instalace, při které se prodejce navíc může učit, jak ji provést příště.

Malí partneři přes službu dosáhnou na možnost nabídnout lepší SLA a partneři zapojení do D-Link Partner+ zase dokáží nabídnout kompletní portfolio služeb.

Další informace o produktech a službách naleznete na webu společnosti D-Link.

Zdroj: D-Link, ChannelWorld




Galerie



Komentáře