Canon nabízí bezplatný záruční servis u zákazníka

Canon nově nabízí free on-site servis neboli bezplatný servis u zákazníka. Jaké jsou podmínky pro získání bezplatného servisu a na která zařízení se vztahuje?



Canon spustil novou prodejní podporu pro své laserové tiskárny a multifunkční zařízení zakoupená po 1. 5. 2009.Canon spustil novou prodejní podporu pro své laserové tiskárny a multifunkční zařízení zakoupená po 1. 5. 2009. Nově pro tyto produkty poskytuje bezplatný záruční servis u zákazníka.  Záruka pokrývá všechny náklady spojené se servisní službou, tedy výjezdní náklady, cestovní a servisní hodiny a je platná rok od zakoupení zařízení. Záruka nijak neovlivňuje ostatní záruky poskytované na daný výrobek.

Bezplatný výjezd technika je podmíněn odesláním kopie kupní smlouvy do servisního střediska společnosti Canon. Servisní technik, který se bude zařízení zdarma věnovat, pak dle záručních podmínek může poskytovat bezplatné služby pouze proti originálu kupní smlouvy na dané zařízení. Tato bezplatná záruka se vztahuje pouze na některé laserové výrobky z portfolia společnosti, dohromady se jedná o 26 laserových a multifunkčních zařízení, jejichž kompletní seznam najdete na oficiálních stránkách společnosti Canon.

Servisní středisko Canonu můžete vy nebo vaši zákazníci kontaktovat na telefonním čísle +420 296 335 619 nebo pomocí webu technické podpory, kde najdete i podrobné podmínky bezplatné on-site záruky.







Komentáře