BowlingShow s Lama Plus: novinky v produktech i podpoře

Společnost Lama Plus, specializovaný distributor spotřebního materiálu a počítačových doplňků, uspořádala v Brně partnerské setkání se zástupci distributora a výrobců Brother a Epson. Jaké novinky představila?



Výstavka na Lama Plus BowlingShow Vít Vyhnálek představuje tisková zařízení Brother.

BowlingShow s Lama Plus: novinky v produktech i podpoře11. 5. 2011 V Olympia centru v Brně měli dealeři společnosti Lama Plus příležitost se seznámit s novými službami a aplikacemi, které pro ně distributor vyvíjí.

Jelikož stále přibývají další a další služby, připravili jsme na www.lama.cz nové menu Lama Plus – Služebníček, kde si každý dealer může kdykoliv zobrazit přehled služeb, které mu nabízíme,“ uvedla v tiskovém oznámení Ivana Koneszová marketingová manažerka společnosti Lama Plus.

Novinky z oblasti tisku a spotřebního materiálu prezentovali Vít Vyhnálek (za společnost Brother) a Marcel Divín (za společnost Epson). Pro oba výrobce je Lama autorizovaným distributorem.

Produktový manažer společnosti Lama Plus Petr Nesét pak představil nové produkty v sortimentu doplňků, např. A4Tech, G-Cube, TP-Link a novou značku N-Face. Věnoval se také produktovým novinkám v oblasti doplňků Logo, vlastní značky distributora. Partneři si je mohli na místě prohlédnout a vyzkoušet.

Marketing a podpora pro značku Logo

Logo čokoládaNejnovějším přírůstkem je sada klávesnice a optické myši „Logo čokoláda“ v sérii Professional s bezdrátovou technologií 2.4 GHz, dosahem až 9 metrů a funkcí proti rušení. Tenký design připomíná tabulku čokolády. Lama teď jako promo k setu přidává Studentskou pečeť. Koncová cena se pohybuje kolem 400 Kč s DPH.

Ivana Koneszová doplnila informace o marketingové podpoře značky Logo, která zákazníkům nabízí řadu výhod od brandového webu pro koncové uživatele, přes bezplatnou prodlouženou záruku na produkty, zajímavou marži a další bonusy pro prodejce.

Partneři také mohou zažádat o pomoc při vybavení prodejny (stojany, zaváděcí balíčky, katalogy, letáky apod.), při tvorbě katalogů, ale také získat nástroje pro podporu značky na svém e-shopu.

Ačkoliv byla akce pojatá bowlingově, dealeři nepřišili o přenos z hokejového mistrovství, a jednotlivé prezentace tak střídal on-line přenos utkání Česko – USA. Nabití energií z vítězství našeho týmu partneři pokračovali bowlingovým kláním, které bylo završeno předáním hodnotných cen vítězům.

Více o službách a nabídce naleznete na webových stránkách společnosti Lama Plus.

Zdroj: Lama Plus




Galerie




Komentáře