AT Computers zavádí nové služby. Lepší balení a snazší reklamace

Firma AT Computers, IT distributor roku 2009, oznámila v posledních dnech a týdnech svým prodejním partnerům vylepšení v oblasti balení dodávaných produktů a proplácení servisních zásahů. Co všechno se mění?



Od 1. 6. 2010 vyplňuje AT Computers (ATC) zasílané balíky výplňovým krčeným papírem. Na přání partnerů tak distributor zcela skončil s používáním řezaných kartonů. Změna by prodejcům měla přinést ulehčení a zpříjemnění manipulace se zásilkami.

ATC dále zavedla novinku, která resellerům usnadňuje způsob podání žádosti o proplácení servisního zásahu u počítačů značek Autocont, Comfor a Triline. S platností od 1. 5. distributor nahradil schvalování přes e-mail webovou žádostí.

Nově stačí v e-shopu ATC kliknout na „žadost o proplacení servisního zásahu“, a tím zadat váš požadavek do systému (viz screenshot). Po schválení na straně AT Computers (jednou měsíčně) vám přijde automaticky email s potvrzením fakturační částky a jedinečným referenčním číslem, které následně uvedete na vaši fakturu. Tu následně odešlete poštou nebo elektronicky na Eliška Bryšová (Brysova@atcomp.cz).

V případě dotazů nebo problému s reklamací se obraťte na nemec@atcomp.cz , +420 596 263 268.

Nová záložka v e-shopu ATC: "Žádost o proplacení servisních poplatků".Zdroj: ChannelWorld, AT Computers







Komentáře