ABC Data RoadShow za námi

ABC Data, brodline distributor ICT v regionu Polsko-Česko-Slovensko, uspořádala letošní brněnskou a pražskou zastávku RoadShow v netradičních prostorách pivovarů. Zástupci společnosti představili mimo jiné nový B2C e-shop a výrobci zase seznámili partnery s aktuálními novinkami.



V Klášterním pivovaru na Strahově partnery vítá Ivana Redajová, marketingová ředitelka ABC DataBrněnská akce (12. 5.) patřila pivovaru Starobrno, zatímco v Praze (14. 5.) měli partneři možnost seznámit se s Klášterním pivovarem na Strahově. Zhruba 70 partnerů v Brně a 80 v Praze tak kromě přednášek a workshopů okusilo zlatavého moku přímo od zdroje. Součástí akce byla samozřejmě také prohlídka pivovaru.

Pražskou zastávku uvedl svou přednáškou Aleš Pícl ze společnosti D-link, který seznámil partnery s novinkami v sítích a nabídkou pro moderní digitální domácnosti. Pokud jste chyběli, můžete si více o novinkách z D-linku přečíst tady.

Druhým generálním partnerem akce byla společnost Workshopy nabídly kromě ukázek nejnovějších produktů také výčepní pultCanon. Další přednáška Petra Hniličky se proto zaměřila na tiskové periférie této značky. Canon má v současnosti na našem trhu 24 laserových zařízení pro tisk (tiskárny i multifunkce), a i v této kategorii je nositelem celé řady ocenění.

S produktovou nabídkou výrobce z oblasti foto a video seznámil resellery Pavel Šerý. Canon uvedl v lednu na trh řadu videokamer, v únoru zase nové kompakty a v březnu pak svoji vlajkovou loď zrcadlovku Canon EOS D500 (video IDG TV tady). Mezi funkcemi nových kompaktů vyzdvihl například možnost focení pod vodou a natáčení videa ve Full HD.

V Praze se sešlo přes 80 partnerů distributora ABC DataJako další si vzal slovo Petr Kotva, obchodní ředitel ABC Data v ČR i SR. Ten seznámil partnery s možnostmi e-shopu A-partner a upozornil na řadu slev, které můžete získat při nákupech jeho prostřednictvím (např. při nakupování v ranních hodinách, při využití konfigurátoru atp.). Slevy se resellerům sčítají a jejich kombinací se tak můžete dostat na zajímavé ceny.

Petr Kotva dále připomněl partnerům nabídku zákaznického e-shopu pro jejich korporátní klienty. Internetový obchod A-partner umožňuje individuální nastavení podmínek nejen u marží, ale i logistiky nebo zobrazování. V letošním roce doplní tuto nabídku také e-shop Reseller Web, který budete moci nabídnout Petr Kotva, obchodní ředitel ABC Data, představil partnerům úspěchy distributora. Patří mezi ně i zisk EMEA Academy Channel Award 2008koncovým zákazníkům. Již nyní je v testovacím provozu a i vy ho můžete zdarma vyzkoušet. Finální verze se předpokládá během léta a bude nabízena za měsíční poplatek do 600 Kč.

Odpolední blok již patřil přednáškám dalších partnerů (např. Asus, Toshiba a další) a hlavně již zmiňované prohlídce pivovaru. Příjemné prostředí, uvolněnou atmosféru a zajímavý program si tak před odchodem všichni partneři distributora hlasitě pochvalovali.

Pokud se chcete seznámit s výsledky ABC Daty za loňský rok a první čtvrtletí nebo vás více zajímají plány distributora pro rok letošní, přečtěte si rozhovor s Petrem Jandíkem, ředitelem ABC Data v ČR a SR.







Komentáře