Xerox rozšířil možnosti prodeje servisních smluv

Xerox rozšířil nabídku „Smlouvy na servisní zabezpečení“ z A3 tiskových zařízení také na A4 produkty. Jak se mohou na nabídce podílet reselleři a co znamená pro zákazníky?



Xerox rozšířil nabídku „Smlouvy na servisní zabezpečení“ z A3 tiskových zařízení také na A4 produkty. Pokud prodáváte produkty Xeroxu, můžete ocenit možnost upozornit zákazníka, že k A3 tiskovým zařízením a nyní také k A4 zařízením může uzavřít servisní smlouvu přímo s výrobcem.

„Smlouva na servisní zabezpečení“ umožňuje zákazníkům získat lepší podmínky, než zajišťuje standardní záruka. Výhody služby jsou podle výrobce následující:

- Kompletní servisní zabezpečení nad rámec běžné záruky.
- Dojezd servisního technika do 2. pracovního dne od nahlášení servisní události.
- Aktualizace softwaru zařízení.
- Zapůjčení náhradního stroje v případě vážnější poruchy zařízení.
- Náhradní díly a práce servisního technika v běžné pracovní době.
- Dodávky spotřebního materiálu.
- Záruka originálního spotřebního materiálu.
- Garantovaná bezkonkurenční cena černobílého i barevného tisku, kdy se platí za počet stran, nikoliv za počet tonerových kazet.

    „Servisní zabezpečení je pro zákazníky výhodné v souvislosti s plánováním investic do kopírování a tisku. Na základě objemu lze předpovědět, kolik bude stát provoz stroje, neboť náhradní díly i spotřební materiál jsou pokryty smlouvou,“ uvádí se v tiskovém oznámení k nové službě.

    Servis bohužel nebude čistě ve vašich rukách. Servisní zajištění na stroje portfolia A4 provádí pro Xerox výhradně S&T. Zákazníky se servisní smlouvou na stroje formátu A3 mohou obsluhovat i ostatní servisní partneři.

    Xerox aktuálně prostřednictvím kampaně propaguje výhody využití technologie tuhého inkoustu. S kompletní nabídkou výrobce se můžete seznámit na stránkách Xeroxu.







    Komentáře