Lidé: Konica Minolta má nové vedení. Generálním ředitelem se stal Tomáš Bednář

Na pozici generálního ředitele české pobočky Konica Minolta Business Solutions Czech nastoupil počátkem dubna Tomáš Bednář. Pozici obchodního ředitele pro přímý prodej nově zastává Jiří Skopový. Jaké budou mít změny dopady na prodejní kanál?



Tomáš Bednář  se narodil v roce 1972, je ženatý a má dvě děti, mezi jeho koníčky patří cestování.Tomáš Bednář (38) pracuje v Konica Minoltě od roku 1996, postupně vystřídal různé pozice a v top managementu společnosti se pohybuje více než pět let. Poslední rok vedl společnost ve funkci výkonného ředitele. V pozici generálního ředitele nahradil dosavadního ředitele Romana Tihelku, který postoupil na pozici area managera se zodpovědností za vedení dceřiných společností Konica Minolta v zemích střední a východní Evropy včetně Ruska.

V nové pozici bude mít Tomáš Bednář na starosti především rozvoj obchodních aktivit v České republice a stabilní růst značky na poli tiskových řešení a služeb. Vzhledem k jeho předchozímu působení na pozici výkonného ředitele se prodejní partneři výrazných změn obávat nemusí.

V partnerském kanálu zůstává našim cílem významný tržní podíl v oblasti barevných laserových tiskáren a multifunkcí pro SOHO trh. Budeme směřovat i k dalšímu rozvoji našich autorizovaných partnerů v prodeji produktů a služeb, především v oblasti barevných tiskových systémů pro firemní zákazníky,“ uvedl pro ChannelWorld Tomáš Bednář.

Jiří Skopový v čele přímého prodeje

Jiří Skopový se narodil  v roce 1978 a mezi jeho koníčky patří  zejména cestování po zemích  třetího světa.

Jiří Skopový (32) přebírá od dubna vedení celého přímého prodeje. Nový manažer se bude věnovat kromě strategických projektů také řízení prodejních aktivit společnosti u koncových zákazníků v regionech ČR.  V pozici tak využije své dosavadní zkušenosti u zaměstnavatele, kde od roku 2006 působil jako ředitel oddělení pro klíčové zákazníky.

Dohled nad celým segmentem přímého prodeje je podle Skopového slov velkou výzvou: „Konica Minolta je leader na trhu. Chci utužit naše postavení a soustředit se na další rozvoj služeb v oblasti tvorby a správy dokumentů s přidanou hodnotou pro klienty tak, abychom náskok před konkurencí nadále utužovali,“ uvedl v tiskovém oznámení o jmenování do nové pozice.

Za regionální přímý prodej byl do konce března zodpovědný Jiří Jelínek, který od 1. 4. vede oddělení Business Development. Toto oddělení vzniklo nově a soustředí se na prodej SW řešení a služeb pro tisková prostředí zákazníků (archivační systémy, DMS, atd.). Obchodním ředitelem pro nepřímý prodej zůstává Pavel Čurda.

České zastoupení značky Konica Minolta má v současnosti 216 zaměstnanců a její obrat za uplynulý rok dosáhl 1,25 miliardy Kč.

Více informací o společnosti a možnostech zapojení do nepřímého prodeje naleznete na stránkách firmy Konica Minolta.







Komentáře