Konica Minolta rozšířila servisní nabídku

Konica Minolta zavedla možnost zakoupení rozšířené záruky pro tiskárny a multifunkce řady magicolor 46xx. V nabídce je nově i možnost zakoupení servisu on-site. Jaké jsou podmínky a kolik na prodeji záruk můžete vydělat?



Nová servisní nabídka platí pro tiskárny a MFP řady 46xx, ale v budoucnu by se měla rozšířit i na další produkty (Foto: Konica Minolta magicolor 4690MF)Japonský výrobce tiskáren a tiskových řešení nově zavedl možnost zakoupení rozšířené záruky pro tiskárny a multifunkce řady magicolor 46xx, které jsou určené do malých a domácích kanceláří. Rozšířenou záruku je možné zakoupit na jeden nebo dva roky a její cena se odvíjí od konkrétního modelu. Standardní záruka na stroje této řady je přitom tři roky.

Doposud poskytovala Konica Minolta rozšířenou záruku v délce tří let pouze pro řadu magicolor 16xx. Při prodeji rozšířené záruky na stroje z řady magicolor 46xx si tak nyní můžete jako prodejce přijít na další marži, která se pohybuje kolem patnácti procent. Při poruše se nárok na servis uplatňuje u servisního partnera Konici Minolty, společnosti Dileris.

Jako nadstandard výrobce nově nabízí i možnost zakoupení on-site servisu, což pro zákazníka znamená, že v případě poruchy bude zařízení opraveno přímo u něho. Konica Minolta garantuje dojezd servisního technika do 8 hodin od nahlášení poruchy u certifikovaného partnera anebo přímo na zákaznickém centru Konica Minolta. On-site servis kupuje zároveň se strojem na dobu čtyř let.

„Cena služby se odvíjí od konkrétního modelu a je srovnatelná s nejbližší konkurencí. Marže pro dealery se pohybuje mezi patnácti až šestnácti procenty," upřesnil podmínky pro prodejce Pavel Čurda, ředitel partnerského prodeje Konica Minolta Business Solutions Czech.

V rámci rozšířené záruky a on-site servisu je zahrnuto cestovné a práce technika spojené s opravou po dobu čtyř let od zakoupení.  Podmínkou pro uplatnění záruky je však dodržování doporučení ze strany výrobce, která se týkají provozování tiskárny. To znamená, že váš zákazník musí dodržovat doporučené objemy tisku, používat originální tonery a média doporučená výrobcem, používat zařízení ve vhodných podmínkách a při opravě vždy kontaktovat certifikovaného technika Konici Minolty. V případě vlastních úprav stroje záruka zaniká. Výše uvedené záruky se také nevztahují na spotřební materiál a díly s deklarovanou životností.

„Jde o tonery, fotoválce, přenosové pásy a válce, podávací prvky a fixace. Jejich běžné výměny platí zákazník, nicméně pokud by například u nové fixace došlo k závadě vinou výrobní vady, tak se na to samozřejmě záruka vztahuje," upřesnil dále pro ChannelWorld Pavel Čurda.

Možnost přikoupit si nadstandardní rozšířený on-site servis nabízí Konica Minolta od 1. 6. 2009. Podle informací výrobce by měla být rozšířená záruka časem dostupná i pro další zařízení. Autorizovanými distributory výrobce, u kterých najdete aktuální ceník rozšířených záruk a on-site servisu, jsou v Česku eD' system Czech, SWS a Tech Data Distribution.







Komentáře