Belkin mění identitu značky

Společnost Belkin představila novou identitu značky, jíž se zavazuje k vytváření produktů inspirovaných lidmi - výrobků, které pomáhají všem z nás snadno zůstávat v kontaktu s přáteli, aktivitami a věcmi, které máme rádi.

Belkin mění identitu značky



Belkin představuje novou identitu značkyS novým logem a logotypem značky vyjadřuje  Belkin svůj cíl poskytovat inovativní produkty, jež umožnují lidem uskutečňovat své potřeby za použití nejmodernějších technologií. Nová identita značky Belkin byla poprvé představena v rámci veletrhu International Consumer Electronics Show (CES) v Las Vegas.

Nové logo společnosti Belkin, laskavě nazvané PIP (People Inspired Products – produkty inspirované lidmi), symbolizuje naše odhodlání brát si inspiraci od lidí kolem nás a potvrzuje vzájemnou spojitost mezi lidmi a jejich zážitky, kterých si cení nejvíce,“ uvedl v oznámení médiím Ernesto Quinteros, general brand manager společnosti Belkin.

K dosažení tohoto cíle – produktů inspirovaných lidmi – se Belkin zavazuje, že bude naslouchat svým zákazníkům a partnerům při vytváření takových řešení, která předcházejí jejich každodenním problémům a bude se snažit předvídat jejich stále se vyvíjející potřeby, uvádí Belkin.

Zakladatel zpátky v čele

Nová identita přichází spolu s návratem zakladatele Belkinu Cheta Pipkina na post prezidenta a generálního ředitele (CEO). „Belkin má za sebou dlouhou cestu od doby, kdy jsem vyráběl počítačové kabely v garáži mých rodičů… Jsem ale nadšený, že jsem zpět ve vedení revitalizované společnosti Belkin, která je synonymem pro kvalitu, inovaci a především pro produkty inspirované potřebami lidí,“ dodal Pipkin.

Zdroj: Belkin







Komentáře