Nezisková organizace Marketing With Love pořádá 15. a 16. 2. v Praze první ročník stejnojmenné konference na téma „Jak dělat marketing, když PPC nestačí“. Z řečníků nabídne digitálního a komunikačního manažera Red Bullu Milana Formánka, marketingového experta Josefa Havelku nebo zakladatele Adhackers Jana Řeháka.
Výtěžek ze vstupného věnují pořadatelé obecně prospěšné společnosti Elpida, jež pomáhá seniorům. Sociální rozměr konference Marketing With Love není jedinou inovací, kterou akce nabízí. Jedním z rozdílů oproti jiným vzdělávacím akcím je, že první den čekají na účastníky pouze přednášky, druhý den pak bude patřit čistě workshopům, které často povedou samotní řečníci.
„Jde nám o to, aby si návštěvníci konference odnesli co nejvíc. Myšlenka je taková, že na přednášce získají její účastníci hromadu podnětné inspirace a druhý den si to zkusí reálně použít na workshopu,“ vysvětluje svoje záměry Radek Doležal, jeden ze zakladatelů akce.
Jistou dávku zábavy pak slibuje skutečnost, že místo moderátora bude konferencí provázet stand-up komik Jirka Charvát. Kapacita akce je pouze 140 míst a nevznikne z ní žádný záznam. Řečníků vystoupí celkem 9 a většinou jde o neotřelé osobnosti, jež se v marketingu pohybují 20 let a na přednáškách nevystupují příliš často.
Na konferenci se představí odborníci na obsah, sociální sítě, corporate identity, linkbuilding, brand a marketing v neziskových organizacích. Návštěvníci se kromě výše zmíněných mohou těšit například na Jana Kufela a Karla Videckého, kteří měli na starosti vánoční marketingovou kampaň pro Mall.cz, nebo odborníka na prezentace firem z pohledu HR Petra Skondrojanise.
„Nápad na novou konferenci se zrodil předloni na návštěvě jedné ze vzdělávacích marketingových akcí. Nebyli jsme spokojeni s úrovní přednášek ani s celkovou organizací, a tak jsme začali přemýšlet, jak by to šlo dělat lépe,“ shrnuje důvody pořádání konference Doležal.
Organizátoři budou v průběhu celé konference ve spojení s návštěvníky mimo jiné i prostřednictvím Messenger Bota. Ten bude kromě poskytování informací o probíhajících akcích sloužit jako podpora a cenný zdroj pro získání zpětné vazby od účastníků.
Organizátoři budou jeho prostřednictvím zjišťovat, co se návštěvníkům na konferenci líbí nebo jaká byla jejich motivace k návštěvě. Jejich názory mohou ovlivnit další projekty organizace Marketing With Love.