Zboží.cz zavádí nové řazení nabídek v detailu produktů

Podle nového členění budou první tři pozice předmětem aukce mezi e-shopy a dalších pět bude zobrazovat e-shopy nabízejících nejnižší cenu. Do pořadí zasáhnou i další faktory, například kvalita servisu nebo hodnocení e-shopů zákazníky.

Zboží.cz zavádí nové řazení nabídek v detailu produktů



Portál Zboží.cz nasazuje nový způsob zobrazení nabídek v detailu produktu. Od pátku, 21. 4. 2017 je nový systém dostupný pro všechny e-shopy. Hlavní změna spočívá v počtu zobrazených nabídek produktu.

Namísto dosavadních sedmi pozic budou první tři k dispozici pro aukci, dalších pět se bude řadit podle ceny od nejlevnější,“ vysvětluje manažer portálu Milan Šmíd.

Na pořadí na prvních třech příčkách přehledu e-shopů nabízejících daný produkt budou mít vliv také faktory kvality. Výhodu má dostat obchod s lepší nabídkou služeb.

[Záleží na tom], jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladové dostupnosti, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty,“ uvedl Šmíd

Zboží.cz plánuje v nejbližší době zavést také nové hodnocení e-shopů, právě proto, že je jedním z faktorů (byť marginálním), které ovlivňují pořadí zobrazovaných nabídek. Od nového systému si portál slibuje kvalitnější sběr informací.

Obr. – Nová podoba nabídky e-shopů v detailu produktu

Zboží.cz - Nové řazení nabídky

Zdroj: Zboží.cz








Úvodní foto: © vilisov - Fotolia.com

Komentáře