V prosinci výdaje na on-line reklamu meziměsíčně klesly o 17 %

Konec vánočních kampaní přinesl meziměsíční snížení nákladů na internetovou reklamu, meziročně však byla téměř o pětinu vyšší a největším inzerentem byla Alza.cz

V prosinci výdaje na on-line reklamu meziměsíčně klesly o 17 %



Společnost Mediaresearch zveřejnila prosincové výsledky průzkumu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu.

Na prvních třech místech v tabulce největších zadavatelů nedošlo oproti listopadu k žádným změnám. Na prvním místě zůstal e-tail Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v hodnotě 41,4 milionů korun.

Ddruhý byl konkurenční Internet Mall s využitým reklamním prostorem v hodnotě 26,9 milionů korun a na třetím místě zůstala společnost Allegro Group CZ, která inzerovala za 15 milionů korun.

V posledním měsíci loňského roku došlo podle šetření k 17% poklesu na 757 milionů oproti listopadu, když zadavatelé za reklamu utratili 632 milionů korun. Meziroční srovnání naopak ukazuje vzestup o 18 %.

Zdroj: Mediaresearch









Úvodní foto: © bloomua - Fotolia.com

Komentáře